مشاوره رایگان مهاجرت به اکوادور

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کشور اکوادور در آمریکای جنوبی واقع شده و در سال های اخیر از مقاصد محبوب برای مهاجران ایرانی بوده است. این کشور دارای مزیت های فراوانی برای مهاجرت می باشد از جمله کمتر بودن هزینه های زندگی نسبت به ایران، امنیت، اقتصاد قوی بر پایه کشاوری و نفت، جاذبه های گردشگری فراوان، کوتاه بودن پروسه اعطا ویزا، پایین بودن هزینه های درمان، نرخ بیکاری پایین، و…. در ویزامیزا با ارائه مقاله روش ها و هزینه های مهاجرت به اکوادور و آماده سازی بستری برای مشاوره رایگان با مشاورین خبره در حوزه مهاجرت، سعی کردیم مسیر مهاجرت را برای شما هموار تر و روشن تر کنیم.

  • مهاجرت کاری به اکوادور
    در طی سال های اخیر کشور اکوادور دارای رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بوده. با این حال شروع کار در این کشور بسته به تسلط به زبان اسپانیایی است، زیرا زبان مردم این کشور اسپانیایی می باشد، از این رو عموما دانشجویان در هنگام جستجو برای کار با چالش زبان مواجه می شوند. برای مهاجرت کاری به اکوادور نیاز است که از سوی یک کارفرما تبعه این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنید و به واسطه آن برای دریافت ویزای کاری اکوادور و سپس سفر به این کشور اقدام کنید.
  • مهاجرت تحصیلی به اکوادور
    اکوادور دارای دانشگاه هایی با رتبه های خوب و سطح علمی مناسب است. برای مهاجرت تحصیلی به اکوادور باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید و سپس برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. برنامه های تحصیلی متنوعی در دانشگاه های اکوادور به زبان های انگلیسی و اسپانیایی ارائه می شود. دانشجویان دکتری نیز امکان دریافت حقوق ماهیانه را دارند.
  • مهاجرت به اکوادور از طریق سرمایه گذاری
    روش های مختلفی برای مهاجرت به اکوادور از طریق سرمایه گذاری وجود دارد مانند ثبت شرکت که به سرمایه اولیه حدود 40,000 دلار نیاز دارد، تمکن مالی در حدی که نشان دهد شما توان حمایت مالی خود و اعضای خانواده خود بدون کار در اکوادور را دارید، خرید ملک که به سرمایه حدود 250,000 دلار نیاز دارد، و….
دکمه بازگشت به بالا