مشاوره رایگان مهاجرت به فرانسه

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

فرانسه دارای اقتصاد قوی و طبیعتی زیبا می باشد، یکی از معروف ترین ویژگی های فرانسه صنعت مد و فشن این کشور است، این کشور مهاجر پذیر امکانات مختلفی برای مهاجرت به متقاضیان ارائه داده است. به دلیل توجه بالای مهاجران به فرانسه و موقعیت مناسب این کشور در ویزامیزا روش های مختلف مهاجرت به فرانسه را بررسی کرده و مشاوره رایگان در امور مختلف مهاجرت به این کشور پیشرفته اروپایی را به شما ارائه می دهیم.

  • مهاجرت تحصیلی به فرانسه
    فرانسه دارای دانشگاه های معتبر در سطح جهان است که برنامه های تحصیلی متنوع در سطوح مختلف ارائه می دهند، از سویی کارفرمایان به سطح دانش و مدرک کارمندان خود توجه بالای دارند پس دانشجویان این شانس را دارند که پس از اتمام تحصیلی در این کشور کار پیدا کرده و موفق به کسب اقامت فرانسه شوند.
  • مهاجرت کاری به فرانسه
    مهاجرت به این کشور از طریق کار می تواند یکی از روش های مناسب مهاجرت به فرانسه باشد زیرا این کشور با کمبود قابل توجه نیروی کار مواجه است از این رو دارای تعداد بالای نیروی کار خارجی می باشد.
    متاسفانه در سال های اخیر فرانسه اعطای ویزای جاب سیکر را که به متقاضی 6 ماه زمان می داد که در کشور فرانسه کار پیدا کند را لغو کرده است و متقاضی باید در کشور خودش شغل مد نظر و مناسبش را پیدا کند و با اخذ جاب آفر اقدام به مهاجرت کاری به فرانسه کند.
  • مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری
    فرانسه دارای اقتصاد قوی و با ثبات است که موجب نوسانات کم در بازار این کشور و در نتیجه جلب توجه سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این کشور می شود. این نوع از مهاجرت خود دارای روش های مختلفی همون ثبت شرکت، تمکن مالی، خرید ملک، اخذ ویزای کسب و کار می باشد، برای هر یک از این روش ها فقط کافی است میزان تمکن مالی کافی را داشته باشید تا برای سرمایه گذاری در فرانسه اقدام کنید.
دکمه بازگشت به بالا