مشاوره رایگان مهاجرت به ترکیه

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

ترکیه دارای فرهنگ، مذهب و آب و هوای بسیار شبیه به ایران است، به همین دلیل ایرانیان زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور سرسبز هستند. در ویزامیزا مقالاتی منتشر شده است و به برخی از روش های مهاجرت به ترکیه پرداخته شد و همچنین بستری برای شما عزیزان ایجاد کرده ایم که بتوانید با مشاورین خبره در حوزه مهاجرت تحصیلی، کاری و… به ترکیه صحبت کنید و از دانش آنها به صورت رایگان بهره مند شوید.

  • مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری
    شغل آرایشگری در کشور ترکیه نیز مانند سایر کشورهای جهان طرفدار های زیادی دارد، این حرفه درآمد بالایی دارد و برای افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند می تواند سبب اخذ اقامت شود. پرداختن به حرفه آرایشگری در ترکیه برای شما کسب سابقه بین المللی را به همراه خواهد داشت و همچنین متود های جدید آرایشگری را خواهید آموخت.
  • مهاجرت به ترکیه از طریق ورزش
    حوزه ورزش در کشور ترکیه بسیار مورد توجه است، بسیاری از ورزشکاران ماهر و حتی آماتور می توانند برای مهاجرت ورزشی به ترکیه اقدام کنند. به علت مزیت های متعددی که برای کار و زندگی ورزشکاران، کیفیت زندگی بالا و اقتصاد خوبی که در این کشور وجود دارد، بسیاری از ورزشکاران این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند، به علت همین مزایا روش مهاجرت از طریق ورزش به ترکیه مورد توجه و استفاده  زیاد قرار گرفته است.
  • مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج
    طی سال های اخیر ایرانیان توجه بسیاری به مهاجرت به ترکیه نشان داده اند. کشور ترکیه نیز روش های مختلفی برای پذیرش مهاجران ارائه می دهد، که یکی از آنها مهاجرت از طریق ازدواج است. این روش بسیار ساده در عین حال زمان بر است. برای پیگیری مراحل این روش نیازی به ویزا نیست. در این روش متقاضی می تواند با رعایت کردن یک سری شرایط اقامت دائم ترکیه را دریافت کند و در نهایت به کار، تحصیل و زندگی خود در این کشور ادامه دهد.
دکمه بازگشت به بالا