مشاوره رایگان مهاجرت به ژاپن

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

ژاپن یکی از کشورهایی است که دارای قوی ترین اقتصاد و تکنولوژی است و همین موارد از اولین صفاتی هستند که مهاجرین را به این کشور جذب می کنند، به غیر از این دو ژاپن دارای مزایای فراوانی مانند نرخ پایین مالیات بر درآمد، امنیت، رفاه اجتماعی، سیستم آموزشی استاندارد و بروز، دانشگاه های معتبر، رتبه سوم از لحاظ تولید ناخالص داخلی، فساد اداری و اقتصادی پایین، و… می باشد. در ویزامیزا سعی کردیم شما را برای مهاجرت به این کشور پیشرفته و پیشرو از طریق آماده سازی و انتشار مقالات کارآمد و بروز و ایجاد یک پل ارتباطی با مشاورین با تجربه در حوزه مهاجرت برای دریافت مشاوره رایگان، راهنمایی کنیم.

  • مهاجرت کاری به ژاپن
    مهاجرت به ژاپن از طریق کار روش های متعددی دارد، شما می توانید از طریق دریافت جاب آفر از یک کارفرما ژاپنی به این کشور مهاجرت کنید یا از طریق خود اشتغالی. در خود اشتغالی شما از مشاغلی که امکان فریلنسری دارند ویزای کاری را دریافت می کنید و در ژاپن مشغول به کار می شوید یا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید.
  • مهاجرت تحصیلی به ژاپن
    شما در مقاطع مختلف و رشته های مختلف می توانید در دانشگاه های معتبر ژاپن تحصیل کنید و حتی بورسیه تحصیلی دریافت کنید. اما باید یکی از نکات مهم این روش مهاجرت را و تاثیرش بر آینده خود را در نظر بگیرید که سیستم آموزشی ژاپن به گونه ای طراحی شده است که فقط پاسخگوی نیازهای داخلی کشور است نه سایر کشورها، آموزش فقط عمدتا به زبان ژاپنی صورت میگیرد که در نهایت برای دانشجویانی که قصد دارند پس از فارغ التحصیلی کشور را ترک کنند ایجاد مشکل می کند.
  • مهاجرت به ژاپن از طریق سرمایه گذاری
    خرید ملک در ژاپن باعث اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور نمی شود اما ثبت شرکت می تواند یکی از روش های مهاجرت باشد. شما با انتخاب نوع شرکت مورد نظر خود Kabushiki Kaisha یا Godo Kaisha می توانید کارهای ثبت و مهاجرت خود را آغاز کنید.
دکمه بازگشت به بالا