مشاوره رایگان مهاجرت به کره جنوبی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

امروزه نام کشور کره جنوبی را زیاد می شنوید، یک کشور کاملا توسعه یافته، دارای متراکم ترین شبکه راه آهن جهان، سریع ترین اتصال اینترنتی، دهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی، سیستم درمانی عالی، سیستم آموزشی با کیفیت، دارای صنعت های پیشرفته خودرو سازی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و… است و همچنین اوراق بورس بهادار کره جنوبی از بزرگ ترین بازارهای مالی آسیا به شما می رود. شما در ویزامیزا می توانید مقالات بروزی در خصوص مهاجرت به کره جنوبی مطالعه کنید و سوالات ابهامات خود را در به صورت رایگان از طریق مشاورین مجرب از بین ببرید.

  • مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی
    در حال حاضر این کشور جزو کشورهای فوق پیشرفته و پذیرای دانشجویان خارجی است. به طور کلی هزینه های تحصیل و زندگی برای دانشجویان خارجی در این کشور نسبت به کشورهای آمریکایی و اروپایی پایین تر است، در عین حال کره برای دانشجویان خارجی خود بورسیه های تحصیلی متعدد و متنوعی در نظر گرفته است که شرایط مهاجرت تحصیلی را برای آنها آسان تر و مطلوب تر می کند.
    تعداد قابل توجهی از مردم در کره جنوبی دوره آموزش عالی را پشت سر گذاشته و تحصیل کرده هستند، که این موضوع نیز از دیگر دلایل برتر شدن این کشور در سطح جهان است؛ در پی تحصیل کرده بودن تعداد قابل توجهی از مردم، تمایل دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند به این کشور با توجه به دارا بودن دانشگاه هایی با سطح علمی بالا و تاپ در سطح جهان و اعطا مدارک معتبر، بیشتر می شود.
  • مهاجرت کاری به کره جنوبی
    شما از طریق دریافت یک جاب آفر از یک کارفرما کره ای می توانید به این کشور مهاجرت کنید و یکی از ویزاهای کاری اساتید، مدرسان زبان، محققان، پزشکان و وکلا، و… را دریافت کنید. به طور کلی سیستم کاریابی و اشتغال در کره کمی پیچیده و سخت است، بهتر است پیش از اقدام برای دریافت هر یک از ویزاهای کاری مدارک لازم آنها را تهیه و ترجمه کنید تا از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری شود.
دکمه بازگشت به بالا