مشاوره رایگان مهاجرت به مجارستان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

به دلیل مهاجرت های فراوانی که طی سال های اخیر به مجارستان صورت گرفته این کشور به یک کشور چند فرهنگی تبدیل شده است. مجارستان به دلیل کیفیت بالای زندگی، مقرون به صرفه بودن هزینه های زندگی، پایین بودن قیمت مسکن و قرار داشتن در منطقه جغرافیایی و ژئوپلیتیکی بسیار مناسب پذیرای مهاجرین فراوانی شده است. در ویزامیزا سعی می کنیم از طریق مقاله های متنوعی درباره مهاجرت به مجارستان کمی مسیر را برایتان شفاف تر کنیم و با ارائه محیطی برای مشاوره رایگان با مشاورین مجرب ابهامات شما را رفع کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به مجارستان
    مجارستان از کشورهای عضو شینگن می باشد و نسبت به سایر کشورهای اروپایی هزینه های تحصیل و زندگی نسبتا ارزان تری دارد، همچنین با دانشجویان بین المللی در این کشور مانند دانشجویان مجارستانی برخورد می شود که می توان گفت یکی از نکات بسیار قابل توجه در مورد این کشور است. این کشور کیفیت آموزشی بسیار بالایی دارد و دارای دانشگاه های معتبر در سطح بین الملل و همچنین مورد تایید وزارت علوم ایران است که می تواند هم برای مهاجرت به سایر کشورها و هم بازگشت به ایران یک نکته مثبت و مفید باشد.
  • مهاجرت کاری به مجارستان
    نرخ بیکاری در این کشور پایین است، از این رو موقعیت های شغلی متعددی در مجارستان وجود دارد. نیروی کار باید از سوی یک کارفرما مجارستانی که مجوز استخدام نیروی کار خارجی دارد و اثبات کرده باشد که نیروی کار مورد نظر او پس از انتشار آگهی در مجارستان پیدا نشده است، جاب آفر دریافت کند تا بتواند شروع به انجام کارهای اخذ ویزا و مهاجرت به مجارستان را آغاز کند.
  • مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج
    در صورتی که با یک شخص که یک تبعه مجارستان است یا اقامت دائم این کشور را دارد ازدواج کنید می توانید پس از گذشت 10 سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. البته باید شرایطی که دولت تعیین کرده را رعایت کنید و اثبات کنید که ازدواج شما صوری نیست و حقیقی است.
دکمه بازگشت به بالا