مشاوره رایگان مهاجرت به قبرس

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

قبرس از جمله کشورهایی است که هوای پاکیزه ای دارد، نرخ جرم و جنایت پایینی دارد، اخذ شهروندی این کشور نسبتا آسان تر است، می توان بدون داشتن مدرک زبان اقدام به مهاجرت تحصیلی به قبرس کرد و… . در ویزامیزا مقالاتی با مطالب بروز و مفید در خصوص روش های مهاجرت به قبرس تهیه و ارائه شده است، و همچنین محیطی برای ارتباط داشتن با مشاورین خبره در خصوص مهاجرت کاری، تحصیلی و… به قبرس ایجاد شده است.

  • مهاجرت به قبرس از طریق ثبت شرکت
    کشور قبرس یک مرکز کسب و کار پویا است که هزینه های عملیاتی آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین تر بوده و خدمات حرفه ای مانند حسابداری، مدیریت کسب و کار و… با کیفیت بالایی ارائه می شود. درصد بالایی از مردم قبرس دارای تحصیلات بالا هستند و به دو یا چند زبان تسلط دارند و با استعداد بالایی که این مردم دارند موقعیتی خوب برای سرمایه گذاری ایجاد می شود.
    در سال های اخیر دولت قبرس برای رشد اقتصاد و کمک به تجارت این کشور، تصمیم به جذب سرمایه گذار خارجی نمود، در نتیجه شرایطی برای ثبت شرکت توسط اتباع خارجی در قبرس تعیین کرد.
  • مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری
    قبرس شمالی دارای اقتصادی رو به رشد است، از این سرمایه گذاران داخلی و خارجی فرصت های خود و قابل توجهی برای سرمایه گذاری در این کشور را دارند. رشد اقتصادی قبرس شمالی به دلیل نو پا بودن، جمعیت کم و مالیات کم به سرمایه گذاران خارجی اجازه فعالیت در بازار اقتصادی این کشور را می دهد. از دید بین المللی به دلیل اینکه قبرس شمالی پل ارتباطی بین قاره ها تلقی می شود موقعیت خود را ارتقا بخشیده است.
  • مهاجرت تحصیلی به قبرس
    قبرس نسبت به سایر کشورها شرایط مناسب تری برای مهاجرت ایرانیان دارد. این جزیره علاوه نزدیک بودن به ایران، سیستم آموزشی اروپایی دارد و دارای تجهیزات به روز و مدرنی است. همچنین دانشگاه های این کشور دارای رتبه های خوبی هستند و مدارک آنها در سطح جهانی معتبر است. یکی از مزایای قابل توجه درخواست ویزای تحصیلی قبرس این است که داشتن مدرک زبان الزامی نیست و بلافاصله پس از قبولی متقاضی در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه، فرد می تواند تحصیل را آغاز کند! هزینه های تحصیل و زندگی در قبرس نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است.
دکمه بازگشت به بالا