مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

نیوزلند از جمله کشورهای اروپایی است که دارای ویژگی های فراوانی برای مهاجرت است، می توان به برخی از این ویژگی ها مانند شرایط مناسب اقتصادی، دموکراسی قوی، سیستم آموزشی مناسب و دانشگاه های معتبر، سطح رفاه بالا، نرخ بیکاری پایین، ارائه ویزاهای متنوع برای نخبگان، نیروی کار ماهر و سرمایه گذاران و همچنین آب و هوای مطلوب اشاره کرد. در ویزامیزا سعی کردیم با ارائه مقالات مختلف در خصوص مهاجرت به نیوزلند به شما عزیزان کمک کنیم که بهتر با موقعیت این کشور آشنا شوید و راحت تر تصمیمات مهم خود را اخذ کنید.

  • مهاجرت کاری به نیوزلند
    دو روش کلی برای مهاجرت کاری به نیوزلند وجود دارد:
    اولین روش دریافت یک جاب آفر از کارفرما نیوزلندی است، در صورتی می توان از این روش اقدام کرد که کارفرما پس از منتشر کردن آگهی استخدام هیچ نیروی کار مناسبی در نیوزلند پیدا نکرده باشد سپس می تواند از نیروی کار خارجی استفاده کند.
    دومین روش قرارگیری در سیستم امتیاز بندی است، اگر متقاضی توانست به اندازه کافی امتیاز در سیستم امتیاز دهی کسب کند و دارای تخصص و مهارت باشد می تواند در نیوزلند حضور پیدا کند و به دنبال کار مناسب بگردد.
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری
    این نوع روش مهاجرت دارای دو نوع ویزا است، در نوع اول اگر سرمایه گذار 10 میلیون دلار برای سرمایه اولیه داشته باشد و طی 3 سال آن را حفظ کند اخذ می کند، در نوع دوم اگر سرمایه گذار 3 میلیون دلار برای سرمایه اولیه داشته باشد و طی 4 سال آن را طبق شرایط حفظ کند اخذ می کند. روش های متنوعی برای مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند وجود دارد مانند خرید ملک، ثبت شرکت، و….
  • مهاجرت تحصیلی به نیوزلند
    یکی از روش های محبوب برای مهاجرت به نیوزلند، تحصیل است. این کشور دارای سیستم تحصیلی استاندارد و مناسب و همچنین دانشگاه های معتبر می باشد. هر ساله دانشجویان فراوانی که قصد مهاجرت به کشوری پیشرو را دارند این کشور را جزو انتخابات اولیه خود قرار می دهند.
دکمه بازگشت به بالا