مشاوره رایگان مهاجرت به هلند

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

در ویزامیزا برخی انواع روش های مهاجرت به هلند را بررسی کردیم. هلند کشوری با سطح رفاهی بالا، نرخ بیکاری پایین، اقتصاد پیشرفته و رو به رشد و… می باشد. ما برای شما عزیزان محیطی را ایجاد کرده ایم که بتوانید با مشاورین باتجربه در حوزه مهاجرت به هلند در ارتباط باشید و به صورت رایگان ابهامات و نگرانی های خود را با آنها در میان بگذارید.

در ویزامیزا به برخی از روش های مهاجرت به هلند را بررسی کرده ایم و همچنین برخی دیگر از روش ها را نیز بررسی خواهیم کرد:

  • مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت
    راحت ترین و سریع ترین روش برای اخذ اقامت دائم و کسب پاسپورت اروپایی ثبت شرکت است. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ثبت شرکت در هلند علاوه بر گسترش فعالیت های تجاری، این فرصت را داشته باشند که به صورت کاملا قانونی اقامت دائم هلند را کسب کنند.
  • مهاجرت به هلند از طریق استارتاپ
    استارتاپ یا نوآورینی هلند یعنی ارائه یک ایده جدید و خلاقانه که بتواند به رشد اقتصادی و سودآوری خوبی برای کشور مدنظر یا هلند داشته باشد. ویزای استارتاپ هلند یک مجوز اقامت است که به افراد خلاق با ایده های جذاب یک فرصت می دهد تا بیزینس مد نظرشان را در کشور هلند پایه گذاری و آغاز کنند. به شرطی که یک تسهیلگر (متخصص کسب و کارهای نوپا) به صورت کتبی همکاری خود را با کارآفرین اعلام کند.
  • مهاجرت کاری به هلند
    نرخ بیکاری در کشور هلند 3.7% می باشد که نشان دهنده اقتصاد خوب هلند است، که همین امر موجب آسان تر شدن مهاجرت نیروی کار به این کشور می باشد. برای مهاجرت کاری به هلند، متقاضی نیاز به یک جاب آفر از سوی یک کارفرما هلندی دارد. بعد از 5 سال کار و پرداخت مالیات در هلند می توان اقامت دائم این کشور را اخذ کرد.
  • مهاجرت تحصیلی به هلند
    کشور هلند دارای هزینه های کم در حوزه تحصیل و زندگی، همچنین سیستم آموزشی قوی است که موجب جذب دانشجویان بین المللی به این کشور می شود. هنلد سالیانه 5000 یورو بورسیه برای دانشجویان خارجی در نظر می گیرد که می توان گفت این موضوع یکی از دیگر از مزایای تحصیل در این کشور است.
دکمه بازگشت به بالا