مهاجرتنکات کاربردی برای مهاجرت

مهاجرت با یک میلیارد تومان به کدام کشورها ممکن است؟

امروزه، که بسیاری از مردم در نقاط مختلف دنیا به فکر مهاجرت برای فراهم کردن زندگی بهتر، با کیفیت بیشتر و استانداردهای بالاتر برای خود، خانواده و فرزندانشان هستند، روش های مهاجرتی مختلفی برای شرایط مختلف ارائه شده است.

از سوی دیگر با توجه به شرایط متفاوت و متغیر مردم و شرایط نا به سامان اقتصادی برخی کشورها باعث شده است که همه متقاضیان قادر به تهیه مبلغ بالایی برای مهاجرت نباشند، از این رو برای آسان تر کردن این مسیر، روش هایی وجود دارد که با هزینه پایین تر امکان مهاجرت را برای متقاضیان با سرمایه، برای مثال، یک میلیارد تومان نیز وجود داشته باشد.

مهاجرت با یک میلیارد تومان به کدام کشورها ممکن است؟

مهم ترین عوامل برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

  • مقید بودن به رعایت تمامی استاندارد های سرمایه گذاری
  • امنیت
  • دارا بودن مالیات معین

موثرترین شاخص های اقتصادی برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی

  • تولیدات ناخالص
    تولید بالای GDP در کشورها منجر به روند صعودی رشد اقتصادی در کشور مقصد می شود؛
  • تورم
    تورم در کشورهایی که اقتصاد پایدار دارند کمتر است؛
  • مالیات
    بررسی میزان مالیات بر درآمد از مهم ترین اقدامات سرمایه گذاری می باشد، زیرا رابطه نابرابر مالیات دریافتی بر درآمد ناشی از روش فوق باعث تحت تاثیر قرار گرفتن سود حاصل از سرمایه گذاری می شود.

انواع روش های سرمایه گذاری برای مهاجرت با 1 میلیارد تومان

ثبت شرکت

در برخی کشورها مانند ترکیه، پرتغال و آلمان در صورت به کار گیری نیروی کار و و ثبت شرکت به متقاضی اقامت داده می شود. در برخی کشور ها مانند اسپانیا از طریق خرید سهام یک شرکت های معتبر هم می توان اقامت کشور مورد نظر را کسب کرد. در کشورهایی مانند اتریش هم میتوان با ثبت شرکت اقامت کسب کرد و حتی همسر متقاضی در صورت داشتن دانش کافی می تواند در شرکت شروع به کار کند.

کارآفرینی

در این روش، وقتی فرد متقاضی قصد دارد با کمترین سرمایه مشاغل جدیدی را در کشور مقصد ایجاد کند و گسترش دهد. این روش بر پایه طرح های خلاقانه و اجرایی کردن در کشور مورد نظر استوار است.

از جمله کشور های جذاب برای مهاجرت از طریق این روش می توان انگلستان، استرالیا، سوئیس، کانادا و نیوزلند را نام برد.

خرید ملک

این شیوه از مطمئن ترین و پرطرفدار ترین، شیوه سرمایه گذاری می باشد. این شیوه می تواند در کوتاه مدت یا طولانی مدت سوددهی داشته باشد. در برخی از کشورها می توان از این شیوه اقامت دریافت کرد اما ممکن است خدمات اقامتی را به همراه نداشته باشد، در نتیجه متقاضی فقط از طریق اجاره ملک کسب درآمد می کند یا در صورت رفت و آمد به کشور مقصد از آن بهره ببرد.

از طریق خرید ملک در کشورهای پرتغال، اسپانیا، یونان، قبرس جنوبی و ترکیه می توان اقامت این کشورها را اخذ کرد.

خود حمایتی

در حال حاضر در کشورهایی مانند سوئیس، اسپانیا، اتریش، یونان، پرتغال و فرانسه این امکان وجود دارد که با تمکن مالی 1 میلیارد تومانی اقامت آنها را کسب کرد.

در سایر کشورها بجز پرتغال، متقاضی مجوز کار به صورت کارآمد را تا قبل از وصول اقامت دائم نخواهد داشت و تنها به قسمت های متعدد برای سرمایه گذاری محدود می شود.

خرید اوراق قرضه دولتی

در این روش متقاضیان این امکان را دارند که توسط دولت اوراق قرضه را خریداری نموده و در قبال آن سود بگیرند، متقاضی می تواند پس از زمان مشخصی کلیه اوراق قرضه خریداری شده را بفروشد و مجددا سرمایه نخست خود را برگرداند.

در کشورهایی مانند ایرلند، انگلستان و بلغارستان می توان از طریق این روش اقامت این کشورها را کسب کرد.

سخن نهایی

این موضوع باید همیشه مد نظرتان باشد که سرمایه گذاری ریسک بالایی به همراه دارد، مخصوصا در کشورهای خارجی، در صورتی که اقتصاد کشور مقصد توسعه نیافته باشد سودی حاصل نمی شود و باعث از بین رفتن سرمایه اولیه نیز می شود، از این رو باید کشوری را برای سرمایه گذاری و مقصد مهاجرت انتخاب کنید که کمترین ریسک و بیشترین سوددهی را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا