مشاوره رایگان مهاجرت به آمریکا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

آمریکا از کشورهای مطرح و تاپ جهان است و به نوعی جزو مقاصدی محسوب می شود که حداقل 90% مردم جهان تمایل به مهاجرت و شروع یک زندگی جدید در این کشور را دارند. از سویی مهاجرت به این کشور جذاب سخت و دشوار است، ما با ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و… به علاوه انتشار مقالات با موضوعات روش ها، هزینه ها و… مهاجرت به آمریکا در ویزامیزا سعی کردیم شما را بیشتر با این مسیر و راه های پیش رو آشنا کنیم.

  • مهاجرت کاری به آمریکا
    معمولا افرادی که قصد مهاجرت کاری به آمریکا را دارند برای دریافت گرین کارت می باشد. از سویی مهاجرت کاری به آمریکا دارای روش های متعددی است که همه آنها ها موجب دریافت گرین کارت نمی شوند. مهاجرت کاری یکی از مهم ترین روش های مهاجرت به آمریکا می باشد. مهاجر باید 5 الی 7 سال در آمریکا اقامت داشته باشد، پس از 10 سال واجد شرایط دریافت گرین کارت می شود.
  • مهاجرت تحصیلی به آمریکا
    یکی از مهم ترین مسائل برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، قانع کردن افسر پرونده نسبت به این موضوع است که شما پس از اتمام تحصیل آمریکا را ترک خواهید کرد. بسته به دانشگاه و ایالت مورد نظرتان باید در یکی از آزمون های SAT یا ACT قبول شوید که یکی از مهم ترین اقدامات در مهاجرت تحصیلی به آمریکا است.
  • مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری
    در این طرح با قرعه کشی فقط 55000 نفر از افرادی که تابع کشورهایی هستند که تعداد مهاجر کمتری را در آمریکا دارند، پذیرفته می شوند. اگر در این قرعه کشی برنده شوید می توانید با ویزای لاتاری آمریکا وارد این کشور شوید و گرین کارت دریافت کنید.
  • مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری
    روش های متعددی برای سرمایه گذاری در آمریکا وجود دارد: ویزای EB5، ویزای E2، ویزای E1 و ویزای L1.
دکمه بازگشت به بالا