مشاوره رایگان مهاجرت به دبی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دبی کشوری است که مردم آن از پرداخت مالیات معاف هستند، کیفیت زندگی بالایی دارد، سیستم آموزشی استاندارد و با کیفیتی دارد و… . دبی نیز به دلیل نزدیک بودن به ایران و پیشرفته بودنش از دیگر مقاصد جذاب محسوب می شود. ما در ویزامیزا هزینه های مهاجرت و زندگی در دبی را بررسی کردیم و همچنین بستری برای شما عزیزان ایجاد کردیم که بتوانید با مشاورین خبره در حوزه مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و… به دبی در ارتباط باشید.

  • مهاجرت کاری به دبی
    روش مهاجرت از طریق کار برای دبی مانند اروپا و آمریکا پیچیده و سخت است. شما باید یک جاب آفر یا دعوت به کار از سوی یک کارفرما اماراتی دریافت کنید. کارفرما باید مراحل استخدام یک نیروی کار خارجی را طی کرده باشد، کارفرما یک آگهی استخدام را منتشر میکند در صورتی که طی سه ماه هیچ نیروی کار اماراتی برای این شغل پیدا نشد کارفرما آگهی را به اداره امور اجتماعی امارات ارائه می دهد و در صورت تایید کارفرما می تواند برای جذب نیروی کار خارجی اقدام کند. از سایت هایی مانند INDEED, GULFTALENT, BAYT برای پیدا کردن کار و کارفرما استفاده کنید.
  • مهاجرت تحصیلی به دبی
    امروزه بسیاری از خانواده ها یا دانشجویان دبی را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب میکنند. زبان آموزش در دبی عربی است اما در بسیاری از مراکز آموزشی، آموزش به زبان انگلیسی نیز صورت میگیرد. تا قبل از سال 2018 دانشجو یا دانش آموز باید ویزای تحصیلی خود را هر سال تمدید میکرد، اما بعد سال 2018 امارات ویزای 5ساله با شرایط خاص برای بعضی دانشجویان در نظر گرفت که نیازی به صرف وقت برای تمدید ویزا نباشد.
  • مهاجر به دبی از طریق سرمایه گذاری
    برای اینکه بتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید اول باید تحقیقات کافی انجام دهید تا مطمعن شوید دبی مکان مناسبی برای سرمایه گذاری برای شخص شما است. دبی دارای شرکت های معتبر تجاری، پیشرفت چشمگیر در همه زمینه ها و معافیت از پرداخت مالیات است، این ویژگی ها باعث شده است دبی مقصد افراد زیادی از طریق سرمایه گذاری باشد. سرمایه گذاری در دبی دارای روش های خرید ملک و ثبت شرکت می باشد.
دکمه بازگشت به بالا