مهاجرتنکات کاربردی برای مهاجرت

بهترین موسسه اعزام دانشجو (موسسات مهاجرتی مورد تایید وزارت علوم)

امروزه بسیاری از جوانان دانشجو برای داشتن آینده ای بهتر و تضمین شده تصمیم به مهاجرت به کشورهای دیگر برای تحصیل یا ادامه تحصیل می گیرند. با توجه به استاندارد بودن سیستم آموزشی، نرخ پایین بیکاری، امنیت و اقتصاد پویا برخی از کشورها این امر قابل درک و حتی حمایت است. در برخی از کشورها دانشجو پس از اتمام تحصیل می تواند کار پیدا کند و در نهایت اقامت دائم کشوری که در آن ساکن و فعال است را کسب کند. دریافت ویزای تحصیلی یکی از محبوب ترین و آسان ترین روش های مهاجرت به کشورهای دیگر است اما شرایط خاص به خودش را دارد مانند تهیه کردن مدارک به خصوص و دانش زبان کافی.

بهترین موسسه اعزام دانشجو (موسسات مهاجرتی مورد تایید وزارت علوم)

بهترین موسسات اعزام دانشجو

اخذ پذیرش و انجام فرآیند مهاجرت تحصیلی دارای پیچ و خم های زیادی می باشد. متقاضی باید وقت بگذارد تا اطلاعات کافی درباره دانشگاهی که مناسب شرایط وی باشد پیدا کند و مواردی همچون موقعیت مکانی دانشگاه را در نظر بگیرد که در کدام شهر و کشور واقع شده است و آن منطقه دارای چه فرهنگ، قوانین و ویژگی های اجتماعی و آب و هوایی است.
دانشجو باید مدارک مورد نیاز برای اپلای کردن و ارسال درخواست به دانشگاه مورد نظرش را آماده و ارسال کنید تا مراحل درخواست اخذ ویزای تحصیلی را شروع کند.
از سوی دیگر باید با توجه به دانشگاه و کشور مورد نظرش مدارک لازم و ذکر شده توسط آنها را جمع آوری و ترجمه کند و قبل از ددلاین درخواست برای دانشجویان بین المللی کشور انجام دهد تا زمان از دست نرود و در نهایت شانس پذیرش افزایش یابد.

خدمات موسسات اعزام دانشجو

آشنایی کامل با فرآیند

مشاورین و کارمندان موسسه مهاجرتی از تمام قوانین و شرایط کشور و روش مورد نظر متقاضی آگاهی و اطلاع دارند، پس می توانند اطلاعات خودشان را به متقاضی منتقل کنند و به سوالات وی پاسخ دهند، در نتیجه متقاضی دیگر وقتش را صرف یادگیری و آشنایی با قوانین و شرایط کشور و روش مورد نظرش نمی کند.

مشاوره برای انتخاب شهر و دانشگاه

موسسه مهاجرتی با توجه به رشته و هدف متقاضی و همچنین آشنایی که با دانشگاه ها، شهرها و کشورهای مختلف دارد، می تواند بهترین دانشگاه و شهر را با توجه به شرایط متقاضی به او پیشنهاد دهد، از این طریق دانشجو راحت تر می تواند انتخاب کند و از انتخابش مطمئن تر باشد.

شانس موفقیت بیشتر

وقتی دانشجو با موسسه ای موفق، با تجربه و دارای سابقه پرونده های موفق همکاری می کند و مشاوره دریافت می کند، می تواند احتمال دهد که شانس اخذ پذیرشش بیشتر خواهد بود، مخصوصا اگر موسسه مهاجرتی با دانشگاه های سایر کشورها قرارداد داشته باشد.

جلوگیری از نقض مدارک

در بعضی از موارد دلیل رد درخواست دانشجو ناقص بودن مدارک وی است، وقتی دانشجو به تنهایی مدارک مهاجرتش را تهیه کند این احتمال وجود دارد که مدارک دارای نقض هایی باشند، یکی از فواید کمک گرفتن از موسسات مهاجرتی می تواند برطرف کردن نقض مدارک باشد که احتمال رد شدن درخواست را بسیار کم می کند.

آشنایی با ددلاین های ارسال مدارک

برای اینکه دانشجو ترم تحصیلی را از دست ندهد باید زمان مناسب برای ارسال مدارک و اخذ ویزا را بشناسد، موسسات مهاجرتی از این موضوع آگاه هستند و می توانند در ارسال به موقع و در نظر گرفتن زمان برای انجام هر کاری کمک شایانی به دانشجو کنند.

مکاتبه با دانشگاه ها یا اساتید

برخی از موسسات مهاجرتی با برخی از دانشگاه ها و اساتید قرارداد دارند و در صورت بروز مشکلات کوچک با ارتباط برقرار کردن و مکاتبه کردن با آنها، این مشکلات را به سرعت رفع می کنند.

ارائه دلیل مناسب برای gap تحصیلی

گپ تحصیلی به معنای آن است که دانشجو تحصیل نمی کرده و بین تحصیل او وقفه افتاده است، که این مسئله برای دانشجویان بین المللی عادی می باشد زیرا برای جمع آوری مدارک خود به زمان نیاز دارند و در نتیجه بین تحصیل آنها وقفه می افتد، موسسات مهاجرتی می توانند دلایل مناسبی بیاورند و از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند.

تدوین مدارک مهم مثل SOP و رزومه

دو مورد از مهم ترین مدارکی که دانشجو باید آنها را ارائه دهد رزومه تحصیلی و انگیزه نامه (SOP) می باشد. دانشجو برای داشتن شانس بیشتر در پذیرش باید این دو مدرک را به بهترین نحو تهیه کند، که در این امر نیز موسسه مهاجرتی می تواند به او کمک کند.

چرا موسسه مهاجرتی باید تاییدیه وزارت علوم را دارا باشد (مجاز باشد)؟

موسساتی که مورد تایید وزارت علوم هستند و از این وزارت مجوز دارند به طور کامل تحت نظر وزارت علوم فعالیت دارند، از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل می توان از موسسه مهاجرتی به وزارت علوم شکایت کرد. موسساتی که دارای مجوز هستند قابل اعتماد تر هستند و قراردادهای واضحی با دانشجو می ببندند. موسسات مهاجرتی دارای مجوز هر چند سال مجوز خود را تمدید می کنند، از سایت وزارت علوم می توان داشتن یا نداشتن مجوز یک موسسه مهاجرتی را بررسی کرد.

بهترین موسسات اعزام دانشجو دارای مجوز از وزارت علوم

1. موسسه نیکا ویزا

خدمات: تیم مشاوران ، نماینده رسمی دانشگاه ها و مدارس کانادا و سوئد، دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات کشور، مشاوره انتخاب رشته، تحصیل و اخذ ویزا
کشور حوزه فعالیت: کانادا و سوئد
شماره تماس: 2126213180

2. موسسه ارغوان گستر پژوهش

خدمات: دپارتمان های دروس آمادگی آزمون دانشگاههای ترکیه بوده و در زمینه ی راهنمایی منابع و نمونه سوالات یوس، تومر، آلس و سایر منابع آزمون، ورودی دانشگاههای ترکیه و نیز مشاوره تخصصی در زمینه اعزام دانشجو به دانشگاههای کشور ترکیه و پذیرش متقاضیان تحصیل در ترکیه با مجوز از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، اعزام و پذیرش دانشجو و ورود به دانشگاههای معتبر ترکیه.
کشور حوزه فعالیت: ترکیه
شماره تماس: تبریز: 04133379856 – 04133379857
تهران: 02166552085 – 02166552086

3. موسسه اعزام دانشجو گیل یار

خدمات: ارزیابی شرایط دانشجو، مشاوره در خصوص تحصیل و مهاجرت و اخذ ویزا
کشور حوزه فعالیت: آلمان، روسیه و نروژ
شماره تماس: 01333362107

4. موسسه افق علم خاورمیانه

خدمات: اعزام دانشجو و دانش آموز
کشور حوزه فعالیت: انگلیس و کانادا
شماره تماس: 88871608

5. موسسه امین پرداز پارس

خدمات: اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا، خدمات ویزای کانادا و آمریکا، مشاوره تخصصی انواع ویزای کانادا و آمریکا، نوبت سفارت آمریکا، پرداخت ها، لیست و کنترل مدارک سفارت کانادا و امریکا ، ،سویس فی سفارت امریکا،اقدام آنلاین ویزای کانادا،پر کردن فرم DS160 و فرمهای سفارت کانادا برای ویزای تحصیلی، پست اکسپرس به تمام دنیا ۱۰% زیر تعرفه رسمی پست های بین المللی، مشاوره رایگان تحصیلی و بررسی شانس دریافت ویزای آمریکا و کانادا و بورسیه تحصیلی یا فاند توسط مشاورین مجرب.
کشور حوزه فعالیت: کانادا و آمریکا
شماره تماس: 88621933

6. موسسه اعزام دانشجو امین دانشجو پاسارگاد

خدمات: اخذ ویزای تحصیلی اتریش و رومانی برای متقاضی و همراهان وی، اخذ و اجاره خوابگاه در اتریش و رومانی برای متقاضیان، ثبت نام در دانشگاه های اتریش و رومانی، ثبت نام و اخذ بیمه دانشجویی در اتریش و رومانی، اخذ کارت اقامت دانشجویی با اعتبار یک سال.
کشور حوزه فعالیت: اتریش و رومانی
شماره تماس: 02122132290

7. موسسه اعزام دانشجو انتخاب آفرینان آتیه

خدمات: مشاوره تحصیلی، دوره های زبان، اخذ پذیرش تحصیلی، اخذ ویزا، اخذ بورسیه تحصیلی، خدمات انتقال و اسکان
کشور حوزه فعالیت: فرانسه و سوئد
شماره تماس: 02179412

8. موسسه اندیشه آفرینان بامداد خرد

خدمات: اعزام دانشجو، خدمات آکادمیک، دوره های آموزشی
کشور حوزه فعالیت: هلند و قبرس
شماره تماس: 02188861951

9. موسسه اندیشه یاران جوان

خدمات: پذیرش از دانشگاه ها، آماده سازی مدارک مورد نیاز
کشور حوزه فعالیت: روسیه
شماره تماس: 02122252554

10. موسسه اعزام دانشجو آباد آزاد آرام

خدمات: فرم ارزیابی ویزای تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی، اخذ ویزای تحصیلی، مشاوره، دریافت اقامت
کشور حوزه فعالیت: کانادا و استرالیا
شماره تماس: 09123824098

و در آخر
شما به عنوان یک دانشجو بهتر است با توجه به رشته خود دانشگاه و کشور مناسب را انتخاب کنید، اگر قصد داشته باشید بعد از تحصیل در همان کشور مشغول به کار شوید بهتر از کشوری را انتخاب کنید که جای پیشرفت برای رشته شما را داشته باشد. از سوی دیگر باید عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه و کشور را نیز فراموش نکنید، این عوامل می توانند تاثیر قابل توجهی در کیفیت زندگی شما در کشور مقصد داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا