مشاوره رایگان مهاجرت به انگلستان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

انگلستان جزو کشورهای پیشرفته و جاذبه های فراوان است. با داشتن سیستم آموزشی استاندارد و با کیفیت بالا، حمایت دولت، درمان رایگان و… می تواند مقصدی ایده آل برای متقاضیان مهاجرت باشد. ما سعی کردیم درباره روش های مهاجرت به انگلیس مانند مهاجرت کاری، تحصیلی و.. اطلاعات کارآمدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و با ایجاد بستری برای بهره بردن از مشاوره رایگان با مشاورین باتجربه سختی مسیر مهاجرت به  انگلستان برای شما را کاهش دهیم.

  • مهاجرت تحصیلی به انگلستان
    در ابتدا شما باید از یک موسسه آموزشی معتبر در انگلستان پذیرش بگیرید. پس از پذیرش شما نامه ای به نام CAS (Confirmation of Acceptance for Studies) دریافت خواهید کرد، این نامه به مدت 6 ماه اعتبار دارد، نامه CAS را به همراه سایر موارد مورد نیاز باید به سفارت انگلستان تحویل دهید و درخواست ویزای تحصیلی دهید.
  • مهاجرت کاری به انگلستان
    برای دریافت این ویزا باید از طرف کارفرما در انگلستان یک دعوت به همکاری دریافت کنید،این نکته قابل توجه است که کارفرما باید مجو استخدام نیروی کار خارجی را داشته باشد، اما باید شغلی تخصصی به شما پیشنهاد شود وگرنه با مشاغل معمولی نمی توان این ویزا را کسب کرد. حدود 3ماه قبل از شروع به کار شما باید درخواست ویزا به سفارت را بدهید، حدود 3هفته زمان میبرد تا پاسخ را دریافت کنید. قوانین برای کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند متفاوت است، که این قوانین را اداره کار و مهاجرت انگلستان مشخص میکند.
  • مهاجرت از طریق دعوتنامه
    با توجه به هدفی که برای مهاجرت به انگلستان دارید می توانید کاری، تحصیلی و… باشد، محل کار، دانشگاه، خویشاوندان و.. می توانند برای شما دعوت نامه ارسال کنند. توجه داشته باشید اگر شخصی که نامه را ارسال میکند شهروند یا مقیم دائمی انگلیس باشد، دوست یا خویشاوند بازدید کننده باشد یا یک مکان ثبت شده در انگلیس داشته باشد نامه شما معتبرتر است و مورد توجه افسر کنسولی انگلستان قرار می گیرد، این موضوع الزامی نیست! در انتها شما دعوت نامه و درخواست ویزا را ارسال می کنید.
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
    ویزای استارتاپ: برای استفاده از این روش شما باید یک بیزینس پلن خلاقانه و جدید داشته باشید، دولت انگلستان هر ایده سودمندانه ای که بتواند به اقتصادش کمک کند را می پذیر و حمایت می کند.
    ویزای نوآوری: برای این ویزا شما باید یک طرح خلاقانه به سازمان های مورد تایید انگلستان (endorsing body) ارائه دهید، در صورت تایید این سازمان ها میتوانید مراحل اخذ ویزا را آغاز کنید.
    خرید اوراق قرضه
دکمه بازگشت به بالا