مشاوره رایگان مهاجرت به روسیه

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

به دلیل رابطه خوب ایران و روسیه دریافت ویزای این کشور برای ایرانیان آسان تر است. از سوی دیگر هزینه تحصیل و زندگی در روسیه نسبت به سایر کشورها پایین تر است، تنوع فرهنگی بالایی دارد، دارای امنیت بالا است، و… که موجب توجه بالای متقاضیان مهاجرت به روسیه شده است. از این رو در ویزامیزا درباره روش های مختلف مهاجرت به روسیه مقاله هایی را تهیه و منتشر کرده ایم و برای علاقه مندان مهاجرت به روسیه قسمتی را برای کسب مشاوره رایگان اختصاص داده ایم.

  • مهاجرت کاری به روسیه
    اخذ ویزای کاری روسیه دارای شرایط سنی به خصوصی نیست اما معمولا کارفرمایان تمایلی به همکاری با افراد بالای 45 سال ندارد، برای اینکه بتوانید کار خوبی پیدا کنید و مسیر کاریابی برایتان هموار تر شود باید زبان روسی را یاد بگیرید و به آن مسلط شوید، اخذ ویزای کاری روسیه کمی پیچیده و پر دغدغه خواهد بود.
  • مهاجرت تحصیلی به روسیه
    امروزه کشورهایی مانند کانادا، آلمان، آمریکا، و… مورد توجه مردم برای مهاجرت هستند و از اسامی هستند که دائما تکرار می شوند، روسیه از دیگر کشورهایی است که با داشتن دانشگاه های فراوان با اعتبار و رتبه های جهانی، اعطای ویزای دانشجویی با شرایطی آسان تر، هزینه های پایین تحصیل و زندگی، تنوع بالای فرهنگ و زبان به دلیل مساحت و تعداد مهاجرین ساکن در روسیه، کاریابی آسان، کیفیت بالای آموزش و داشتن چهره های برجسته و مشهور جهانی همچون چایکوفسکی، داستایوفسکی، تولستوی، و…؛ بسیار مورد توجه دانشجویانی است که قصد مهاجرت و تحصیل در یک کشور پیشرو را دارند.
  • مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری
    این روش یکی از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به روسیه است. به طور کلی دارای دو روش خرید ملک، اگر شما ملکی به ارزش 400,000 دلار بخرید می توانید پس از 3 سال اقامت دائم روسیه را کسب کنید، و ثبت شرکت، که شامل دو روند اقامت دائم و موقت است که هرکدام شرایط مختص به خود را دارند، می باشد.
دکمه بازگشت به بالا