مشاوره رایگان مهاجرت به سوئد

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

در ویزامیزا شما میتوانید از سوئد، کشوری که با داشتن هوای پاکیزه، دانشگاه های معتبر، امنیت بالا، امکان دریافت شهروندی و… می باشد و مورد توجه متقاضیان مهاجرت است، مقالاتی با مطالب بروز و مفید مطالعه کنید و با مشاورین باتجربه مشاوره رایگان درباره مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و… به سوئد، داشته باشید.

  • مهاجرت کاری به سوئد
    برای شروع به کار و کسب درآمد در سوئد باید اجازه قانونی برای کار داشته باشید. برای مهاجرت کاری به سوئد باید از سوی یک کارفرما سوئدی جاب آفر دریافت کنید، که پیدا کردن یک کارفرما و کسب جاب آفر از اینترنت نیز امکان پذیر است. مهاجرت کاری به سوئد یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور است.
  • مهاجرت تحصیلی به سوئد
    برای مهاجرت تحصیلی به سوئد شما باید از طرف یک دانشگاه یا موسسه معتبر در سوئد پذیرش داشته باشید تا پس از آن بتوانید ویزای تحصیلی دریافت کنید.
  • مهاجرت به سوئد از طریق خویشاوندی
    اگر شما خویشاوندی در سوئد دارید که اقامت دائم این کشور را دارد، یا اقامت موقت سوئد را دارد، یا دارای وضعیت حمایت فرعی است اما چشم اندازی مطمعن و موجه برای اقامت طولانی تر در سوئد را دارد، می توانید وی را به عنوان اسپانسر خود در سوئد معرفی کنید، به شرط اینکه آن شخص نیز شرایط ذکر شده توسط دولت سوئد را دارا باشد.
  • مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری
    سوئد دارای اقتصادی قوی و رو به رشد است، همین موضوع می تواند پشتوانه ای برای سرمایه گذاری و کسب سود قابل توجه باشد. سرمایه گذاری به صورت ثبت شرکت (ثبت شرکت با مسئولیت محدود، نیازمند سرمایه اولیه حداقل 100,000 کرون که در حساب شرکت است می باشد به همراه هزینه های اقامت 2 سال شخص به همراه خانواده)؛ خرید ملک (سوئد نرخ بهره پایینی دارد که در دراز مدت موجب صزفه جویی در پول افرادی که به تازگی مهاجرت کرده اند و برای سرمایه گذاری خرید ملک را انتخاب کرده اند، شود، سوئد گزینه های مختلف در نوع ملک برای خرید دارد و سرمایه گذاری دارد)؛ و کارآفرینی (متقاضی به علاوه مهاجرت می تواند بیزینس خود را راه اندازی کند، هزینه لازم این روش 200,000 کرون است به همراه تامین هزینه های زندگی شخص و اعضا خانواده وی).
دکمه بازگشت به بالا