مشاوره رایگان مهاجرت به گرجستان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

گرجستان یکی از کشورهایی است که از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک است از این رو رفت و آمد به این دو کشور برای یک مهاجر آسان است و موجب می شود راحت تر خانواده و دوستانش را ملاقات کند، از سوی دیگر سرمایه گذاری در گرجستان آسان است، امنیت بالایی دارد و… . در ویزامیزا هزینه های مهاجرت به گرجستان را بررسی کردیم و موقعیت مشاوره با مشاورین مجرب در حیطه مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و… به گرجستان را به صورت رایگان برای شما عزیزان فراهم آوردیم.

  • مهاجرت تحصیلی به گرجستان
    گرجستان هم مانند بسیاری از کشورها در طی سالهای اخیر پیشرفت های چشمگیری در سیستم آموزشی خود داشته است، این کشور به دلیل نزدیک بودن به ایران، نیمه اروپایی بودن و هزینه های پایین مورد توجه خیلی از خانواده هایی که به دلیل نگرانی راه و هزینه برای فرستادن فرزندانشان به خارج شک داشتند، قرار گرفته است.
  • مهاجرت کاری به گرجستان
    در این روش شما ابتدا بدون ویزا به گرجستان سفر میکنید تا کار پیدا کنید، شما باید توانایی های زیاد و خاصی داشته باشید تا کار پیدا کنید، بعد از پیدا کردن کار و بستن قرارداد اقامت شما تا یک سال در این کشور تضمین شده است اما حتما باید برای ویزای کار اقدام کنید زیرا با سایر ویزاهای کوتاه مدت یا توریستی نمی توانید کار کنید.
  • مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری
    در این روش دولت گرجستان اجازه اقامت بلند مدت یا کوتاه مدت را با توجه به نوع سرمایه گذاری صادر می کند. سرمایه گذاری در این کشور انواع مختلفی دارد مانند خرید ملک، ثبت شرکت و خرید اوراق قرضه.
  • مهاجرت به گرجستان از طریق ازدواج
    برای استفاده از این روش شما باید با یک شخص گرجی (حتما باید تبعه گرجستان باشد نه دارای اقامت دائم) ازدواج کنید. این روش ساده و سریع است، 3 سال پس از ازدواج در صورتی که تایید شود زندگی شما استوار، بدون مشکل و با عشق و علاقه است به شما اقامت دائم می دهند. شما میتوانید برای فرزندان زیر 18 سال خود نیز درخواست اقامت دهید.
دکمه بازگشت به بالا