مشاوره رایگان مهاجرت به فنلاند

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

فنلاند یکی از کشورهای منطقه اسکاندیناوی در اروپا می باشد. این کشور از جمله کشورهایی است که دارای کیفیت زندگی بالا و امنیت هستند و به دلیل داشتن دریاچه های فراوان به کشور هزار دریاچه معروف است. در ویزامیزا سعی کردیم با انتشار مقاله های مفید در خصوص مهاجرت به فنلاند و بستری برای گرفتن مشاوره رایگان از مشاورین خبره به تصمیم و روند مهاجرت شما کمک کنیم.

  • مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل
    یکی از معمول ترین روش های مهاجرت به فنلاند است، این کشور دارای سیستم آموزشی پیشرفته و استاندارد است، برای دانشجویان برنامه های تحصیلی متنوع در سطوح مختف ارائه می دهد، همچنین دانشجویان بین المللی که به زبان فنلاندی تسلط داشته باشند می توانند به صورت رایگان تحصیل خود را در دانشگاه های معتبر این کشور آغاز کنند.
  • مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج
    فنلاند از دسته کشورهایی است که حقوق زن و مرد را برابر می داند، از این رو فرقی نمی کند متقاضی قصد داشته باشد با یک مرد فنلاندی یا یک زن فنلاندی ازدواج کند، در هر دو صورت اگر شرایط و قوانین را رعایت کند می تواند تابعیت این کشور را کسب کند. همچنین در فنلاند ازدواج همجنس گرایان نیز مجاز است و پروسه اخذ تابعیت همسر مانند زوجین زن و مرد است.
  • مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری
    فنلاند دارای کمترین میزان ریسک مصادره اموال و ارائه دهنده انواع مختلف روش های سرمایه گذاری است که موجب شده به مقصدی قابل توجه برای سرمایه گذاران بین المللی تبدیل شود. روش های مختلف مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری شامل ثبت شرکت، خرید ملک و استارت آپ است. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که همه روش های سرمایه گذاری موجب کسب اقامت فنلاند نمی شوند و اگر از سرمایه گذاری هدف اخذ اقامت دارید باید روشی را انتخاب کنید که منتهی به کسب اقامت برای شما شود.
دکمه بازگشت به بالا