مشاوره رایگان مهاجرت به ایتالیا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

در کشور ایتالیا زندگی ارزان تر است و همینطور هزینه های پزشکی و بهداشتی، در این کشور به آسانی میتوانید ملک بخرید و حساب بانکی باز کنید و به نسبت سایر کشور ها راحت تر میتوان تابعیت ایتالیا را اخذ کرد، و نمیتوان اعتبار بالای دانشگاه و مدارس این کشور را نادیده گرفت. ویزامیزا مقالاتی در خصوص مهاجرت تحصیلی به ایتالیا ارائه کرده است و همچنین پل ارتباطی برای برقراری ارتباط با مشاورین باتجربه برای شما عزیزان فراهم کرده است که آشنایی بیشتر درباره روش مورد نظرتان برای مهاجرت تحصیلی، کاری و… به ایتالیا کسب کنید.

  • مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
    مهاجرت تحصیلی به ایتالیا به دلیل ایجاد موقعیت برای اخذ ویزای شنگن و همچنین بورسیه های دانشگاه های ایتالیایی اشاره کرد. اغلب دانشگاه ها در ایتالیا آزمون ورودی دارند و تدریس به زبان ایتالیایی صورت میگیرد اما در برخی دانشگاه ها تحصیل به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است. می توان گفت اغلب تحصیل در دانشگاه ها ایتالیایی رایگان است.
  • مهاجرت کاری به ایتالیا
    ایتالیا اقتصادی پیشرفته دارد که باعث شده متقاضیان برای مهاجرت کاری این کشور را نیز در لیست مقاصد خود قرار دهند. برای اخذ ویزای کاری باید یک جاب آفر از یک کارفرما ایتالیایی دریافت کنید. به طور کلی پذیرش و استخدام یک نیروی کار بین المللی پروسه پیچیده ای برای کارفرما دارد.
  • مهاجرت به ایتالیا از طریق ثبت شرکت
    با ثبت شرکت در ایتالیا نمی توانید ویزای کاری یا اقامت موقت دریافت کنید، فقط در صورتی که مالک یک کسب و کار باشید ویزای کاری را دریافت می کنید. با وجود چند استثنا ایتالیا به افراد خارجی اجازه می دهد به نام خودشان یا یک شرکت خارجی در این کشور شرکت به ثبت برسانند.
  • مهاجرت به ایتالیا از طریق خود حمایتی
    یکی از آسان ترین و بهترین روش های مهاجرت به ایتالیا است. نیازی به سرمایه گذاری ندارد، بدون محدودیت سنی است، نیازی به مدرک زبان یا مدرک تحصیلی نیز ندارد. شخص با اثبات میزان دارایی خود بدون سرمایه گذاری می تواند اقامت ایتالیا را کسب کند اما اجازه کار ندارد.
  • مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری
    در این روش مهاجر ابتدا اقامت 2 ساله و بعد 5 ساله و در نهایت اقامت دائم ایتالیا را اخذ می کند. در ایتالیا نوعی شرکت های استارتاپی وجود دارد که می توان در آنها حدود 500,000 یورو سرمایه گذاری کرد با گارانتی یک مقدار سود مشخص که در نهایت موجب کسب اقامت برای مهاجر می شود. برخی از روش های سرمایه گذاری در ایتالیا: استارتاپ، کارآفرینی، سرمایه گذاری در اوراق قرضه و سهام، کمک خیرانه.
دکمه بازگشت به بالا