مشاوره رایگان مهاجرت به جمهوری چک

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

جمهوری چک عضو اتحادیه اروپا می باشد و دارای برخی مزایا است که توانسته مهاجران زیادی را به خود جذب کند مانند نرخ بیکاری پایین، هزینه های زندگی پایین، امنیت، رفاه اجتماعی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، امکان تحصیل کم هزینه یا رایگان. با توجه به مواردی که گفته شد و توجه بالای متقاضیان مهاجرت به چک در ویزامیزا سعی می کنیم مقالاتی کارآمد در خصوص مهاجرت به جمهوری چک ارائه دهیم و بستری برای ارتباط با مشاورین مجرب به صورت رایگان برای شما ایجاد کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به جمهوری چک
    جمهوری چک یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد که طی سال های اخیر به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر، هزینه های تحصیل پایین، فرهنگ غنی، دانشجویان بین المللی فراوان، ارائه برنامه های تحصیلی متنوع در مقاطع مختلف مورد توجه دانشجویانی که قصد دارند در کشوری جدید با شرایط مناسب شروع به تحصیل کنند یا به تحصیلات خود ادامه بدهند، قرار گرفته است.
  • مهاجرت کاری به جمهوری چک
    برای مهاجرت به چک از طریق کار شما باید یک جاب آفر دریافت کنید. کارفرمایی که اهل چک است، آگهی استخدام خود را در چک منتشر می کند و اگر نیروی کار مورد نظرش را پس از 3 ماه پیدا نکرد آگهی را در اروپا منتشر می کند، اگر نتیجه ای مشابه حاصل شد می تواند از نیروی کار خارجی کمک بگیرد، در این صورت شما یک جاب آفر از کارفرما دریافت می کنید و می توانید کارهای مهاجرت خود را آغاز کنید.
  • مهاجرت به جمهوری چک از طریق ازدواج
    برای مهاجرت به این روش طرفین باید بالای 18 سال سن داشته باشند، یکی از زوجین حتما اهل چک باید یا شهروند این کشور باشد، باید اثبات کنند ازدواج آنها واقعی است، مدارک لازمی که از طرف دولت یا سفارت خواسته شده است را ارائه دهند و در نتیجه با رعایت تمامی قوانین و شرایط پس از 2 سال همسر خارجی می تواند اقامت دائم چک را اخذ کند.
دکمه بازگشت به بالا