مشاوره رایگان مهاجرت به سوئیس

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

سوئیس یکی از مقاصد ایده آل مهاجرت است؛ با داشتن اقتصاد پایدار، سطح درآمد و رفاه بالا، ساعت کار کم، امنیت بالا و… . تیم ویزامیزا با ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و… به سوئیس سعی دارد شما را در امر مهاجرت به سوئیس همراهی کند و این مسیر را برایتان روشن تر و آسان تر سازد.

  • مهاجرت کاری به سوئیس
    سوئیس دارای اقتصادی با ثبات و پر رونق است، همین موضوع باعث شده سالانه بسیاری از مختصصان و نیروهای کار ماهر برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند. دریافت این ویزا برای افرادی که عضو اتحادیه اروپا هستند به مراتب آسان تر از سایر متقاضیان است، در این صورت شما باید از یک کارفرمای سوئیسی پیشنهاد کاری دریافت کنید، به دلیل اینکه کارفرما می خواهد برای شخصی خارج از اتحادیه اروپا جاب آفر ارسال کند باید درخواست استخدام خود را 3 ماه در سوئیس آگهی کند و در صورت نبود نیروی کار آن درخواست را 3 ماه دیگر در کشورهای اتحادیه اروپا آگهی کند، در انتها اگر کسی برای استخدام اقدام نکرد می تواند مدارک عدم وجود نیروی کار مناسب را ارائه دهند، سپس مراحل دریافت ویزا شما شروع خواهد شد.
  • مهاجرت تحصیلی به سوئیس
    نظام آموزشی سوئیس جزء برترین سیستم های آموزشی است و هزینه های تحصیل پایینی دارد همین صفات باعث جلب توجه دانش آموزان/دانشجویان برای مهاجرت به این کشور می شود. زبان آموزشی این کشور آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و رومانیایی است، اما در دانشگاه ها و مدارس خصوصی و بین المللی آموزش به زبان انگلیسی صورت میگیرد.
  • مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری
    سوئیس دارای سیستم مالی و قضایی شفاف و همچنین یکی از پایدارترین و بهترین اقتصاد های جهان است. طبق قانون این کشور از طریق سرمایه گذاری می توانید اقامت دائم آن را کسب کنید، البته این روش هم مانند سایر روش ها شرایط خاص به خودش را دارد. این روش مزیت هایی مانند به راحتی سفر کردن به سایر کشور های اروپایی بدون نیاز به ویزا، خرید ملک و انتخاب کانتون محل زندگی است. این روش مهاجرت خود نیز دارای دو روش دیگر ثبت شرکت و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می باشد.
دکمه بازگشت به بالا