مشاوره رایگان مهاجرت به اتریش

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

با توجه به اینکه اتریش دارای یکی از پایدارترین اقتصادهای جهان است و استاندارد زندگی در این کشور بسیار بالا می باشد متقاضیان زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند؛ در نتیجه تیم ویزامیزا با ارائه مقالات بروز و کارآمد و ایجاد بستری برای ارتباط با مشاورین حرفه ای در حوزه مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و… به اتریش، سعی دارد شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی کند.

  • مهاجرت کاری به اتریش
    مهاجرت کاری یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به اتریش است به دلیل امکان اخذ ویزای جستجوی کار و کم هزینه بودن آن. دریافت ویزای کار اتریش دو روش دارد: جاب آفر و جستجوی کار. با این دو روش می توان کارت قرمز و سفید اتریش را کسب کرد، پس از 4 سال اقامت در این کشور و پرداخت مالیات می توان اقامت دائم اتریش را اخذ کرد.
  • مهاجرت تحصیلی به اتریش
    اتریش دانشگاه هایی با سطح علمی بالا و رتبه های جهانی خیلی خوب دارد. مهاجرت تحصیلی به اتریش از کم هزینه ترین راه های مهاجرت است و همچنین از آسان ترین روش ها نیز می باشد. دانشگاه های اتریش نیز به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند، و اتریش از آن دسته از کشورها است که موقعیت تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های دولتی را ایجاد کرده است.
  • مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری
    اقتصاد اتریش دارای رشد مثبت است و امنیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد، همچنین با مقایسه با کشورهای هم تراز مانند انگلستان و کانادا با سرمایه کمتر و پروسه ای آسان تر در اتریش می توان سرمایه گذاری کرد. سرمایه گذاری در اتریش روش های مختلفی دارد که شخص با توجه به شرایط خود می تواند هر یک از آنها را برای مهاجرت انتخاب کند. برترین روش های سرمایه گذاری در اتریش شامل استارت آپ، خود حمایتی، قرمز سفید قرمز، ثبت شرکت و خرید ملک می باشد.
دکمه بازگشت به بالا