مشاوره رایگان مهاجرت به عمان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مسقط، پایتخت عمان شهر کوچکی است که در آن، مهاجر تازه وارد به آسانی می تواند هموطنان خود را پیدا کند و با آنها ارتباط بگیرد، که می توان گفت یکی از نکات قابل توجه درباره مهاجرت به عمان است، در کنار سایر موارد مانند هزینه زندگی ارزان، هزینه سوخت ارزان، امنیت بالا و… . ما سعی کردیم پلی ارتباطی بین شما عزیزان و مشاورین باتجربه در حوزه مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و… به عمان ایجاد کنیم که بتوانید مشاوره رایگان درباره مهاجرت به عمان با آنها داشته باشید.

  • مهاجرت کاری به عمان
    اگر شما به دنبال کار در عمان هستید باید یک جاب آفر یا پیشنهاد کار رسمی از کارفرمای عمانی دریافت کنید، لازم به ذکر است که ممکن است این پروسه با توجه به اولویت داشتن نیروی کار عمانی کمی پیچیده باشد. شما در صورتی ویزای کار عمان را دریافت میکنید که کارفرما ساکن عمان باشد و صلاحیت کامل قانونی برای استخدام کارمند خارجی را داشته باشد. در صورتی که شرایط گفته شده انجام شد شما وارد مراحل دریافت ویزا می شوید.
  • مهاجرت تحصیلی به عمان
    در سال های اخیر عمان سیستم آموزشی خود را بروز کرده است، و برای بهبود بیشتر این سیستم سعی دارد دانشجویانی با سطح علمی بالایی را برای تحصیل در این کشور جذب کند.
  • مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری
    عمان دارای موقعیت استراتژیک و مطلوب در منطقه است، و به دلیل سیاست صلح طلبانه و همکاری های گسترده باعث جذب بیشتر مهاجرین برای سرمایه گذاری در این کشور می شود
  • مهاجرت به عمان از طریق خرید مسکن
    خرید ملک برای اتباع غیر شورای خلیج فارس (یعنی افردای که از شهروندان بحرین، کویت، عمان، قطر عربستان سعودی یا امارات نیستند) ممنوع بود، این قانون تا سال 2004 در جریان بود. اما در حال حاضر اتباع خارجی می توانند زمین یا املاکی که در مجتمع های توریستی به اصطلاح یکپارچه (ITC) واقع هستند را خریداری کنند و به صورت خودکار اقامت عمان را دریافت کنند. اما از سال 2017 قانون جدیدی به وجود آمد که احتمال اینکه محدودیت ها کمتر شوند را بالا برده، در این صورت اتباع خارجی می توانند ملک و زمین خارج از ITC خریداری کنند.
  • مهاجرت به عمان از طریق ثبت شرکت
    در قوانین جدید تصویب شده در دولت عمان، ثبت شرکت با مالکیت 100% برای افراد خارجی حتی ایرانیان ممکن است، به دلیل کاهش وابستگی به درآمد های نفتی و افزایش نرخ سرمایه گذاری.
دکمه بازگشت به بالا