مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

استرالیا با توجه به آب و هوای مطلوب، اقتصاد پویا، درصد بالای اشتغال به کار و مهاجرپذیر بودن جزو مقاصد محبوب متقاضیان مهاجرت می باشد. استرالیا روش های متعددی مهاجرت مانند مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و… برای مهاجران ارائه داده است؛ ویزامیزا سعی کرده است که در مقالات ارائه شده انواع این روش ها را توضیح دهد و با ایجاد پل ارتباطی بین شما و مشاورین خبره مسیر مهاجرت به استرالیا را هموار تر کند.

  • مهاجرت تحصیلی به استرالیا
    دانشگاه های استرالیا دارای متد آموزشی مدرن و برتری هستند، می توان گفت دانشگاه های این کشور هم رده انگلیس، آمریکا و کانادا هستند. شاید هزینه های تحصیل در استرالیا بالا باشند اما اگر شما بورسیه تحصیلی دریافت کنید می توانید به طور رایگان تحصیل کنید و از خدمات کامل این کشور و متد تدریس مدرن آن بهره مند شوید. امکان مهاجرت تحصیلی فقط به دانشگاه محدود نمی شود، امکان تحصیل از ابتدایی تا دکتری در استرالیا برای شما وجود دارد.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی
    برای دریافت این ویزا فرد متقاضی باید شرایط خاصی را داشته باشد که درخواست آن مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا باشد؛ فرد متقاضی باید حداقل 50 امتیاز از جدول امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا را کسب کند. به غیر از شروط ذکر شده اسپانسر فرد متقاضی باید در یکی از مناطق رجینال یا کم جمعیت استرالیا ساکن باشد و فرد متقاضی می بایست در گروه MLTSSL وجود داشته باشد تا بتواند وارد سیستم امتیاز شماری شود و درخواست خود را ثبت کند.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک
    مهاجرت از طریق خرید ملک روشی ساده تر و کم دردسر تر نسبت به سایر روش ها است. وقتی افراد از طریق خرید ملک در استرالیا سرمایه گذاری می کنند می خواهند در کنار کسب سود، اقامت این کشور را نیز برای خود و خانواده خود کسب کنند تا از مزایای شهروندی این کشور مانند تحصیل رایگان فرزندان، زمینه های شغلی و… بهره مند شوند.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری
    یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت این کشور، سرمایه گذاری است. این روش برای کارآفرینان و افرادی که قصد فعالیت های اقتصادی یا مدیریت کسب و کار دارند. در ابتدا به متقاضی ویزا موقت 4 سال و 3 ماه داده می شود، در صورتی که متقاضی به تمام شرایط مهاجرت عمل کند می تواند اقامت متوقتش را به اقامت دائم تبدیل کند و همچنین برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز اقامت دائم را نیز کسب کند
دکمه بازگشت به بالا