مشاوره رایگان مهاجرت به استونی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

استونی عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است. این کشور دارای رشد اقتصادی بالا، رفاه اجتماعی، هزینه های زندگی مقرون به صرفه نسب به سایر کشورهای اروپایی، رشد در زمینه های تکنولوژی و دیجیتال، توسعه انسانی بالا، آزادی سیاسی، امکانات اجتماعی خوب، نرخ پایین جرم و جنایت، سیستم آموزشی با استاندارد مناسب، و…. در ویزامیزا با انتشار مقالات با اطلاعات کارآمد و به روز سعی داریم شما در انتخاب یک مقصد مناسب و مرتبط با هدفتان در حوزه مهاجرت راهنمایی کنیم و با ایجاد بستری برای مشاوره رایگان با مشاورین خبره در زمینه مهاجرت سوالات و ابهامات شما را برطرف کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به استونی
    مهاجرت تحصیلی به استونی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور است. برای شروع تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شما باید در یک آزمون ورودی شرکت کنید و می توانید در طول تمامی مقاطع تحصیلی از بورسیه های تحصیلی استفاده کنید. هزینه های تحصیل مقرون به صرفه هستند و با توجه به کم بودن جمعیت این کشور سیستم آموزشی پیشرفته و استاندارد دارد.
  • مهاجرت به استونی از طریق ازدواج
    متقاضی باید با یک شخص تبعه استونی ازدواج کند و شرایطی مانند سن بالای 18 سال زوجین، واقعی بودن ازدواج، مجرد بودن در زمان ازدواج، اشاره به ازدواج گذشته اگر طلاق گرفته یا همسرش فوت شده است، میزان درآمد همسر اهل استونی برای تامین مالی خانواده، و…. پس از 3 سال از ازدواج همسر خارجی می تواند برای تابعیت استونی اقدام کند.
  • مهاجرت کاری به استونی
    برای مهاجرت کاری به استونی به یک جاب آفر از سوی یک کارفرما اهل استونی نیاز دارید. کارفرما برای صدور جاب آفر برای شما باید در ابتدا آگهی استخدام خود را به مدت 3 ماه در استونی منتشر کند و در صورت پیدا نشدن نیروی کار مناسب، آگهی را 3 ماه دیگر در اروپا منتشر کند، در صورت نتیجه یکسان می تواند برای یک نیروی کار خارجی پیشنهاد شغلی صادر کند. سپس نیروی کار می تواند درخواست ویزا کار دهد.
دکمه بازگشت به بالا