مشاوره رایگان مهاجرت به بلاروس

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

بلاروس در اروپای شرقی قرار دارد. این کشور دارای جنگل های سرسبز و آب و هوای قاره ای مناسب می باشد، همچنین بلاروس به دلیل بالا بودن نرخ رشد اقتصادی، امنیت اجتماعی، صادر کننده محصولات فنی و مهندسی، امید به زندگی بالا، کیفیت آموزشی مناسب، استانداردهای زندگی بالا، خدمات پزشکی رایگان، موقعیت های شغلی مناسب، و… شهرت زیادی بین متقاضیان مهاجرت پیدا کرده است. در ویزامیزا با ارائه مقالات با اطلاعت کارآمد و بروز سعی داریم شما را در امر مهاجرت راهنمایی کنیم و با ایجاد موقعیتی برای مشاوره رایگان مهاجرت این مسیر را برای شما روشن تر سازیم.

  • مهاجرت تحصیلی به بلاروس
    بلاروس دارای سیستم آموزشی با کیفیت بالا و روش های بروز است. دانشجویان برای اخذ ویزای دانشجویی باید ابتدا از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کنند و سپس برای دریافت ویزا اقدام کنند. با اینکه هزینه های تحصیلی در این کشور مقرون به صرفه است اما بازهم دانشجویان فرصت این را خواهند داشت که برای تامین بخشی از هزینه های خود از بورسیه های تحصیلی بلاروس کمک بگیرند.
  • مهاجرت به بلاروس از طریق سرمایه گذاری
    دولت بلاروس همواره از سرمایه گذاران خارجی حمایت می کند و این امر از دلایل مهم سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در این کشور است. از روش های مختلف می توانید در بلاروس سرمایه گذاری کنید مانند خرید ملک با سرمایه اولیه حدود 15000 یورو، ثبت شرکت با سرمایه اولیه حدود 5000 دلار، کارآفرینی با سرمایه اولیه حدود 190,000 دلار، و….
  • مهاجرت کاری به بلاروس
    برای سفر به بلاروس و شروع به کار در این کشور نیاز به ویزای کار بلاروس دارید. برای دریافت ویزای کار بلاروس در ابتدا باید از سوی یک کارفرما تبعه بلاروس جاب آفر دریافت کنید، کارفرما در صورتی می تواند برای شما جاب آفر صادر کند که آگهی استخدام موقعیت شغلی مورد نظرش را 3 ماه در بلاروس منتشر کند و اگر نیروی کار مورد نظرش یافت نشد 3 ماه دیگر در اتحادیه اروپا آن را منتشر کند و اگر نتیجه ی یکسانی حاصل شد می تواند برای نیروی کار خارجی جاب آفر صادر کند و شخص متقاضی کارهای دریافت ویزای کار بلاروس را آغاز کند.
دکمه بازگشت به بالا