مشاوره رایگان مهاجرت به بلژیک

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

بلژیک از جمله کشورهای اتحادیه اروپا است که دارای شرایط اقتصادی مناسب، هزینه زندگی و تحصیل مقرون به صرفه، موقعیت های شغلی مناسب، و… می باشد. با توجه به صفات بیان شده در خصوص بلژیک این کشور به یکی از مقصد های مطلوب برای مهاجرین تبدیل شده است. در ویزامیزا سعی کردیم با ارائه مقالات در خصوص مهاجرت به بلژیک و آماده سازی بستری برای مشاوره رایگان با مشاورین خبره در خصوص امر مهاجرت، این مسیر را برای شما هموار تر کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به بلژیک
    تحصیل در بلژیک در مقاطع کارشناسی، و… یا حضور در دوره های زبان موجب دریافت ویزای تحصیلی بلژیک می شود، این دوره ها باید به صورت تمام وقت باشند و نشان دهند هدف اصلی متقاضی از مهاجرت تحصیل می باشد. در مهاجرت تحصیلی به بلژیک شما اجازه کار دانشجویی 20 ساعت در هفته را دارید و می توانید برای خانواده خود ویزای همراه نیز دریافت کنید.
  • مهاجرت کاری به بلژیک
    نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است به دلیل کم بودن نیروی کار ماهر و متخصص که موجب مهاجر پذیر شدن بلژیک شده است. شما از طریق سایت ها یا موسسات کاریابی می توانید یک شغل مناسب پیدا کنید و در صورتی که کارفرما اثبات کند که نتوانسته نیروی کار مورد نیاز خود را پیدا کند می تواند برای کارهای مهاجرت متقاضی را آغاز کند. در بلژیک هیچ تبعیضی درباره سن، ملیت، گرایش، جنسیت، و… قائل نمی شود.
  • مهاجرت به بلژیک از طریق سرمایه گذاری
    با توجه به وضعیت اقتصادی مناسب بلژیک می توانید سرمایه گذاری در بلژیک را نیز برای مهاجرت مد نظر داشته باشید. از روش های مختلف مانند خرید ملک، که نیاز است ملکی با ارزش 350,000 الی 500,000 یورو خریداری کنید؛ ثبت شرکت، که موجب دریافت کارت اقامت 1 الی 5 سال می شود؛ کارآفرینی، برای اقدام از این روش نیاز به بیزینس پلنی قوی و سودآور برای بلژیک داشته باشد و سرمایه اولیه 35000 یورو است؛ و… می توانید اقدام به مهاجرت به بلژیک کنید.
دکمه بازگشت به بالا