مشاوره رایگان مهاجرت به سنگاپور

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

سنگاپور از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین کشورهای آسیایی می باشد و قطب مالی آسیا به شمار می رود. با توجه به اقتصاد قوی، مالیات پایین، درآمد بالا، سطح آموزش بالا، و… سنگاپور به یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرین از جمله دانشجویان به حساب می آید. در سایت ویزا میزا سعی کردیم با ارائه بروز ترین مطالب و اطلاعات در خصوص مهاجرت به سنگاپور و آماده سازی بستری برای ارتباط با مشاورین مجرب به شمار در امر مهاجرت به سنگاپور کمک کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به سنگاپور
    سنگاپور بیش از 16 دانشگاه بین المللی دارد، دارای امنیت و سیستم آموزشی با کیفیت بالا می باشد. شما می توانید در مدارس و دانشگاه ها در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف با دریافت بورسیه تحصیل کنید و به دلیل قدرت اقتصادی بالا این کشور از آینده شغلی خود اطمینان حاصل کنید.
  • مهاجرت کاری به سنگاپور
    از رایج ترین روش های مهاجرت به سنگاپور مهاجرت کاری است. در این نوع مهاجرت شما می توانید اقامت سنگاپور را دریافت کنید. دو روش برای مهاجرت کاری به سنگاپور وجود دارد، از طریق مجوز کار که شما نیاز به ارتباط با یک کافرما سنگاپوری دارید و از طریق مجوز کارآفرینی است که با ارائه یک بیزینس پلن قوی می توانید به سنگاپور مهاجرت کنید.
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق سرمایه گذاری
    سرمایه گذاری در سنگاپور به دلیل قدرت اقتصادی این کشور رونق زیادی دارد و تا به حال سرمایه گذاران زیادی به این کشور جذب شده اند. سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در سنگاپور حدود 2.5 میلیون دلار سنگاپور می باشد. از سه طریق و سه میزان سرمایه اولیه متفاوت می توانید سرمایه گذاری در سنگاپور را آغاز کنید.
  • مهاجرت به سنگاپور از طریق ازدواج
    با ازدواج با یک تبعه سنگاپور می تواند بلافاصله اقامت موقت این کشور را دریافت کنید، اما 3 سال زمان می برد که بتوانید اقامت دائم سنگاپور را دریافت کنید زیرا مهم ترین بخش در این نوع مهاجرت اثبات واقعی بودن ازدواج است که در این 3 سال بررسی می شود.
دکمه بازگشت به بالا