مشاوره رایگان مهاجرت به لهستان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

لهستان در مرکز قاره اروپا واقع شده است و اخذ اقامت این کشور نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا به مراتب آسان تر است. لهستان طی سال های اخیر پیشرفت اقتصادی چشمگیری داشته است، این کشور دارای محیط سیاسی پایدار، امکان یافتن شغل با درآمد قابل قبول در صورت تسلط به زبان لهستانی، امکان سفر به سراسر اروپا، زیرساخت های خوب اجتماعی و شهری، قیمت مناسب اجاره آپارتمان، و… است. در ویزامیزا با ارائه اطلاعت به روز سعی می کنیم مسیر مهاجرت را برای شما هموار تر و انتخاب را کمی آسان تر کنیم، همچنین شما می توانید برای رفع ابهامات خود با مشاورین خبره به صورت رایگان مشاوره داشته باشید.

  • مهاجرت کاری به لهستان
    برای سفر به لهستان و شروع کار شما نیاز دارید با یک کارفرما لهستانی ارتباط برقرار کنید، در صورت توافق کارفرما برای شما مجوز کار درخواست می دهد و پس از کسب مجوز شما می توانید برای دریافت ویزای کار لهستان اقدام کنید و سپس به این کشور سفر کنید. توجه داشته باشید که شما فقط می توانید برای کارفرمایی که برای شما مجوز کار دریافت کرده است کار کنید. در لهستان موقعیت های شغلی زیادی وجود دارد و شانس شما در صورت مهاجرت کاری به لهستان برای کاریابی خوب خواهد بود.
  • مهاجرت تحصیلی به لهستان
    تحصیل در لهستان به دو زبان انگلیسی و لهستانی امکان پذیر است. این کشور به دلیل امکانات تحصیلی مطلوب، پایین بودن هزینه های تحصیل در عین حال بالا بودن کیفیت آموزشی مورد توجه بسیاری از دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند قرار گرفته است. دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی تا 6 ماه در لهستان در جستجوی کار باشند و در صورت پیدا کردن کار مناسب ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند و به زندگی خود در لهستان ادامه دهند.
  • مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری
    یکی از بهترین روش های اخذ شهروندی لهستان سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری در لهستان به سه روش خرید ملک، ثبت شرکت و تمکن مالی ممکن است. سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در لهستان حداقل 100,000 یورو می باشد.
دکمه بازگشت به بالا