مهاجرتمهاجرت به آلمانمهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

بهترین دانشگاه های آلمان در رشته دندان پزشکی

1. Martin Luther University

دانشگاه Martin Luther در سال 1419 تاسیس و در ایالت ساکسونی آنهالت آلمان واقع شده است، همچنین دارای تاریخچه غنی و تاثیر گذاری در علم و فرهنگ است و یکی از بزرگ ترین دانشگاه های آلمان به شمار می رود. این دانشگاه میزبان چندین اداره آموزشی و مرکز تحقیقاتی معتبر است که در تولید دانش و نوآوری های علمی فعالیت و مشارکت دارند. Martin Luther همکاری های بین المللی زیادی دارد و این امر را تشویق می کند.
در دانشگاه Martin Luther برنامه های تحصیلی گسترده ای در حوزه های مختلف علوم انسانی، طبیعی، علوم اجتماعی و… ارائه می شود. دروسی همچون اقتصاد، حقوق، مهندسی، علوم زیستی، و… در این دانشگاه ارائه می شود.

2. University of Jena

دانشگاه یونا به دلیل برگزاری تبادل های دانشجویی و همکاری های بین المللی با سایر موسسات و مراکز علمی از دانشگاه های محبوب برای دانشجویان و پژوهشگران بین المللی است. این دانشگاه در سال 1558 در شهر یوتا تاسیس شد. دانشگاه یونا برنامه های تحصیلی متعدد و گسترده ای در علوم مختلف ارائه می دهد، همچنین دارای مراکز مختلفی برای تحقیقات در حوزه های علوم پزشکی، شیمی، علوم زیستی، و… می باشد.

3. University of Greifswald

دانشگاه Greifswald در سال 1456 در شهر گرایفسوالد تاسیس شد. این دانشگاه برنامه های متعدد تحصیلی در سطوح مختلفی ارائه می کند، در زمینه تحقیقات فعالیت های متنوعی دارد، در فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی برنامه های تبادل دانشجو انجام می دهد و برنامه های تحصیلی خود را در زمینه های پزشکی، حقوق، علوم انسانی، و… ارائه می دهد.

4. University of Hamburg

دانشگاه Hamburg در شهر هامبورگ واقع شده است و دارای تاریخچه قدیمی ای می باشد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و زمینه های متنوعی ارائه می دهد، همچنین قابل ذکر است که این دانشگاه در حوزه های مختلفی دارای مراکز تحقیقاتی است، همکاری های بین المللی فراوانی دارد و برگزار کننده برنامه های تبادل دانشجویی است.

5. University of Gottingen

دانشگاه Gottingen یکی از دانشگاه های برجسته با تاریخچه باستانی در آلمان است که در سال 1737 در شهر گوتینگن تاسیس شد. از دانشگاه های پیشرو در بسیاری از حوزه های علمی، ارائه دهنده برنامه های درسی متنوع در سطوح مختلف، برگزار کننده های برنامه های تبادل دانشجویی، میزبان مراکز تحقیقاتی مختلف در زمینه های متنوع و همچنین با دانشگاه های مختلف در سراسر جهان همکاری دارد.

6. Heinrich Heine University Dusseldorf

دانشگاه هاینریش هاینه دوسلدورف از مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی برجسته در آلمان است. این دانشگاه برگزار کننده برنامه های تبادل دانشجو، ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و زمینه های متنوع، میزبان مراکز تحقیقاتی در حوزه های مختلف و دارای همکاری های فراوان با مراکز آموزشی و تحقیقاتی بین المللی می باشد.

7. University of Munster

دانشگاه Munster در سال 1780 در شهر مونستر تاسیس شد. این دانشگاه دارای همکاری های فراوان در حوزه آموزش و پژوهش با مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی بین المللی، برگزار کننده برنامه های تبادل دانشجو، ارائه دهنده برنامه های آموزشی و تحقیقاتی در سطوح مختلف و زمینه های متنوع می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا