مهاجرتمهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

موضوعات نگران کننده در مهاجرت تحصیلی

فهرست مطالبی که در این مقاله می‌خوانید

زبان

بهتر از قبل از ورود به کشور مورد نظر زبان آن کشور را تا حد قابل قبول و تا میزانی که بتوانید نیازهایتان را بر طرف کنید یاد بگیرید.
فقط به امید اینکه با زندگی در آن کشور زبان را کاملا یاد خواهید گرفت، بدون یادگیری تا حد متوسط زبان مهاجرت نکنید. درست است که با گذر زمان و زندگی در کشور مقصد زبان شما تقویت می شود اما اگر آن را تا حد مورد نیازی بلد نباشید حتی نمی توانید به راحتی با همکلاسی ها، اساتید و سایر مردم ارتباط بگیرید که بتوانید زبان را از این طریق بهتر یاد بگیرید.

فاند

شما به عنوان یک دانشجو با توجه به هزینه های تحصیل و زندگی خود، دائم نگران دریافت یا عدم دریافت فاند خواهید بود. نگران آن هستید که فاند شما قطع شود یا ترم بعد نتوانید آن را کسب کنید. این نگرانی تا زمانی که بتوانید شغلی پیدا کنید که از طریق آن هزینه ها را پوشش دهید همراه شما خواهد بود.

مشکل با اساتید

پیدا کردن یک استاد خوب یکی از مهم ترین مسائل برای دانشجو می باشد، چه تابع کشور چه از اتباع خارجی. اگر شما تجربه درس داشتن با یک استاد بد را پیدا کنید، در مسیر طی کردن آن درس و ترم ممکن است بارها به ترک موقعیت تحصیلی و بازگشت به کشور خودتان بیوفتید. سعی کنید با تحقیق کافی و بررسی های دقیق استاد مناسب را پیدا کنید تا بتوانید با تمرکز در مسیر خود قدم بردارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا