مشاوره رایگان مهاجرت به آذربایجان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

آذربایجان در منطقه قفقاز واقع شده و دارای تاریخ غنی و طبیعی زیبا است. این کشور به دلیل فرصت های کاری مناسب، موقعیت ترانزیتی استراتژیک، سطح زندگی مدرن و نزدیک به اروپا، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، امنیت، اقتصاد رو به رشد، و… مورد توجه مهاجرین زیادی قرار گرفته است؛ از جمله مهاجرین ایرانی به دلیل نزدیک بودن این دو کشور از نظر جغرافیایی و تسلط برخی از مردم آذربایجان به زبان فارسی. در ویزامیزا با ارائه مقالات حاوی اطلاعات کارآمد سعی میکنیم امر مهاجرت را برای شما آسان تر و شفاف تر کنیم، همچنین با ایجاد موقعیت مشاوره رایگان مهاجرت کمی از ابهامات شما را کاهش دهیم.

  • مهاجرت کاری به آذربایجان
    برخی از فاکتورهایی که می توانند شانس شما در مهاجرت کاری به آذربایجان را افزایش دهند مواردی مانند مدرک تحصیلی، وضعیت تاهل، سابقه کار، مدرک زبان، و… می باشد. برای دریافت ویزای کاری آذربایجان باید با از سوی یک کارفرمای آذربایجانی یا یک شرکت در آذربایجان جاب آفر دریافت کنید. کارفرما آگهی استخدام را در آذربایجان منتشر می کند و در صورت پیدا نکردن نیروی کار مناسب می تواند برای شما پیشنهاد کار را صادر کند.
  • مهاجرت به آذربایجان از طریق سرمایه گذاری
    سرمایه گذاری در آذربایجان معمولا به سه روش صورت میگیرد؛ خرید ملک، شما به عنوان یک شخص خارجی می توانید ملک خریداری کنید اما با خرید ملک نمی توانید اقامت دائم آذربایجان را دریافت کنید؛ ثبت شرکت، با ارائه بیزینس پلن قوی که توجه دولت را جلب کند و با داشتن سرمایه اولیه لازم می توانید شرکت خود را به ثبت برسانید؛ خرید اوراق قرضه نیز از دیگر روش های سرمایه گذاری در آذربایجان است که موجب دریافت اقامت 6 ماهه می شود و قابل تمدید است.
  • مهاجرت تحصیلی به آذربایجان
    آذربایجان دانشگاه های معتبر، سیستم آموزشی باکیفیت، بورسیه های تحصیلی، هزینه های تحصیل مقرون به صرفه، اجازه کار دانشجویی، و… را در زمینه مهاجرت تحصیلی می تواند به دانشجویان بین المللی ارائه دهد. برای دریافت ویزای تحصیلی آذربایجان باید از سوی یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش گرفته باشید و با ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه ها اقدامات خود را تکمیل کنید.
دکمه بازگشت به بالا