مشاوره رایگان مهاجرت به ارمنستان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

ارمنستان در همسایگی ایران واقع شده و از مقاصد محبوب برای ایرانیان محسوب می شود. این کشور دارای شرایط آب و هوایی مناسب، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، امنیت، تحصیل به زبان انگلیسی، موقعیت های شغلی متعدد، جاذبه های گردشگری فراوان، و… می باشد. اقتصاد این کشور عمدتا بر پایه واردات انرژی و مواد اولیه، مواد غذایی و کشاورزی وابسته است. در ویزامیزا سعی می کنیم با انتشار مقالات با مطالب بروز و ایجاد بستری مناسب برای مشاوره با مشاورین مجرب به شما در مسیر مهاجرت کمک کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به ارمنستان
    ارمنستان دارای دانشگاه های معتبر فراوانی می باشد که برنامه های تحصیلی در حوزه های مختلف و مقاطع متعدد ارائه می کنند. برنامه های تحصیلی به زبان های ارمنی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی ارائه می شوند. برای دریافت ویزای تحصیلی ارمنستان ابتدا باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. برای کار حین تحصیل نیز نیاز است مجوز کار دریافت کنید.
  • مهاجرت به ارمنستان از طریق سرمایه گذاری
    هنگام سرمایه گذاری در ارمنستان بهتر است به این مورد توجه کنید که بازار داخلی ارمنستان کوچک است، دارای فساد در دستگاه اقتصاد است و وابستگی زیادی به اقتصاد روسیه و اروپا دارد. اکثر سرمایه گذاران در بخش های مهم صنعت مانند هتلداری، انرژی، هواپیمایی، و… سرمایه گذاری می کنند. شما از روش های مختلفی می توانید در ارمنستان سرمایه گذاری کنید، مانند ثبت شرکت با سرمایه اولیه حدود 150,000 دلار، خرید ملک با سرمایه اولیه 250,000 دلار، پروژه های دولتی، و….
  • مهاجرت کاری به ارمنستان
    مهاجرت کاری به ارمنستان دارای روش های مختلفی است؛ شما می توانید از سوی یکی از کارفرمایان ارمنی یک جاب آفر دریافت کنید و سپس اقدام به دریافت ویزای کاری کنید، می توانید درخواست ویزای جستجوی کار دهید و به صورت حضوری در ارمنستان کار پیدا کنید، افرادی که قصد خود اشتغالی یا کارآفرینی دارند می توانند با تهیه مدارک خواسته شده از سوی دولت ارمنستان برای دریافت ویزاهای مربوط اقدام کنند.
دکمه بازگشت به بالا