مشاوره رایگان مهاجرت به دومینیکا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دومینیکا جزیره ای که زیبا است که در دریای کارائیب واقع شده و دارای آب و هوای معتدل و طبیعی زیبا است. این کشور تا سال 1987 مستعمره بریتانیا بود و پس از آن اعلام استقلال کرد، در حال حاضر عضو کشورهای مشترک المنافع، سازمان ملل متحد، Caricom و سازمان کشورهای آمریکایی می باشد. اقتصاد این کشور به دلیل زمین های حاصل خیز بر روی محصولات کشاورزی و صنعت توریسم استوار است، و برای تقویت بیشتر اقتصاد خود برنامه های مهاجرتی فراوانی برای متقاضیان ارائه کرده است. در سایت ویزامیزا شرایط و روش های مهاجرت به دومینیکا را بررسی کردیم و ایجاد بستری برای مشاوره رایگان مهاجرت به شما عزیزان کمک خواهیم کرد مهاجرتی آسان تر داشته باشید.

  • مهاجرت تحصیلی به دومینیکا
    پروسه مهاجرت تحصیلی به دومینیکا آسان و واضح است و فقط کافی است قوانین را رعایت کنید و طبق آنها پیش روید. این کشور دارای دانشگاه های بین المللی خوبی است که دارای سطح آموزشی بالایی می باشند و دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرش می کنند. شما پس از اتمام تحصیل می توانید در دومینیکا مشغول به کار شوید.
  • مهاجرت کاری به دومینیکا
    برای مهاجرت کاری به دومینیکا باید در ابتدا با یک کارفرما که تبعه این کشور است ارتباط برقرار کنید و در صورت بستن قراردادی به مدت 6 ماه یا بیشتر می توانید مجوز کار دومینیکا دریافت کنید، که یکی از واجبات برای شروع کار در این کشور است.
  • مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه گذاری
    از مزیت های سرمایه گذاری در دومینیکا می توان به این موارد اشاره کرد که شما نیازی به اقامت یا حضور فیزیکی در این کشور ندارید و می توانید با هر یک از این روش ها تابعیت دومینیکا را دریافت کنید. روش هایی مانند خرید ملک با سرمایه حدود 200,000 دلار، ثبت شرکت با سرمایه ای حدود 100,000 دلار، صندوق توسعه ملی با سرمایه ای حدود 100,000 دلار و خرید پاسپورت دومینیکا با سرمایه ای حدود 175000 دلار.
دکمه بازگشت به بالا