مشاوره رایگان مهاجرت به فیلیپین

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کشور فیلیپین در جنوب شرقی آسیا واقع شده و از اصلی ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی در رشته های پزشکی است. در فیلیپین نرخ تورم پایین، رشد اقتصادی بالا، هزینه های تحصیل و زندگی پایین، استانداردهای زندگی بالا، جو آرام، امکانات رفاهی مناسب، و… می باشد، همچنین مردم این کشور بسیار خونگرم هستند و با اتباع خارجی به خوبی برخورد می کنند. در ویزامیزا با ارائه مقاله شرایط و روش های مهاجرت به فیلیپین سرنخی برای مهاجرت به این کشور به شما داده ایم که بتوانید یک روش مناسب انتخاب کنید و یا روش خود را بسنجید؛ با استفاده از مشاوره رایگان مهاجرت نیز می توانید سوالات خود را با مشاورین خبره در میان بگذارید.

  • مهاجرت تحصیلی به فیلیپین
    برای شروع تحصیل در دانشگاه های فیلیپین باید در آزمون ورودی آنها شرکت کنید. شما می توانید در فیلیپین به زبان انگلیسی، با هزینه های پایین، سیستم آموزشی با اعتبار و کیفیت بالا، در امنیت، و… تحصیل کنید. همچنین می توانید حین تحصیل کار دانشجویی انجام دهید و بخشی از هزینه های خود را پوشش دهید. لازم به ذکر است که مهاجرت تحصیلی موجب دریافت اقامت فیلیپین نمی شود و باید از روش های دیگر اقدام کنید.
  • مهاجرت به فیلیپین از طریق سرمایه گذاری
    سرمایه گذاری از راحت ترین و محبوب ترین روش ها در مهاجرت به فیلیپین است. فیلیپین دارای نرخ تورم پایین، اقتصاد پایدار، قوانین آسان برای جذب سرمایه گذاران بین المللی، و… است که سرمایه گذاری را در این کشور آسان تر می کند. از مهم ترین نکات امنیت سرمایه در فیلیپین است که از دیگر فعالیت های این کشور در راستا جذب سرمایه گذار بوده است. با تمکن مالی 75000 دلار آمریکا می توانید برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنید.
  • مهاجرت به فیلیپین از طریق ازدواج
    برای اخذ اقامت فیلیپین از طریق ازدواج باید با یک شخص تبعه فیلیپین ازدواج کنید. در این صورت باید هردو شما بیش از 18 سال داشته باشید، توانایی تامین هزینه های زندگی را داشته باشید، مجرد باشید و بتوانید اثبات کنید ازدواج شما حقیقی است و برای کسب تابعیت فیلیپین نیست. پس از گذشت 3 سال اقامت دائم و پس از 7 سال می توانید تابعیت این کشور را دریافت کنید. در صورت صاحب فرزند شدن این پروسه سریع تر پیش خواهد رفت.
دکمه بازگشت به بالا