مشاوره رایگان مهاجرت به مالزی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کشور مالزی از جمله کشورهای آسیایی در حال توسعه و بسیار مدرن است. این کشور دارای ثبات اقتصادی و سیاسی، نرخ پایین بیکاری، جاذبه های گردشگری، هزینه پایین زندگی، طبیعت بکر، مرکز فعال تجارت، دانشگاه های معتبر در سطح بین الملل، رفاه اجتماعی، ثبات اجتماعی، فرصت های مهاجرت فراوان، و… می باشد. در ویزامیزا با ارائه مقالات بروز در خصوص امر مهاجرت سعی می کنیم اطلاعاتی کارآمد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، همچنین بستری مطمئن برای ارتباط با مشاورین باتجربه و فرصتی برای مشاوره رایگان مهاجرت ایجاد کنیم.

  • مهاجرت به مالزی از طریق سرمایه گذاری
    افرادی که زیر 50 سال هستند باید اثبات کنند حدود 50,000 الی 135000 دلار تمکن مالی دارند، و حدود 8000 دلار در یک بانک در مالزی سرمایه گذاری کنند و درآمد ماهیانه 3000 دلار داشته باشند. پس از گذشت یک سال می توانند نیمی از سپرده خود از بانک را دریافت کنند. افرادی که بالای 50 سال هستند باید اثبات کنند حدود 95000 الی 100,000 دلار تمکن مالی دارند، و حدود 4000 دلار در بانک در مالزی سرمایه گذاری کنند، حدود یک سال بعد می توانند یک سوم این سپرده را دریافت کنند. همچنین باید درآمد ماهیانه 3000 دلار داشته باشند. در این روش مهاجرت متقاضی نمی تواند در مالزی کار کند.
  • مهاجرت تحصیلی به مالزی
    مالزی دارای دانشگاه های معتبر است و کیفیت آموزشی بالایی دارد. شما می توانید بدون داشتن مدرک زبان مهاجرت تحصیلی به مالزی داشته باشید و یک سال دوره زبان انگلیسی در خود مالزی بگذرانید، زبان تدریس در مالزی انگلیسی است. شما با ویزای تحصیلی می توانید یک همراه با خود به مالزی ببرید. همچنین هنگام تحصیل اجازه کار دانشجویی حدود 10 الی 30 ساعت در هفته را دارید.
  • مهاجرت کاری به مالزی
    نرخ بیکاری در مالزی پایین است و بدین معنا است که موقعیت های شغلی فراوانی در مالزی وجود دارد. برای ورود به مالزی برای کار و دریافت ویزای کاری باید از سوی یک کارفرما اهل مالزی جاب آفر دریافت کند. زبان رایج بین مردم مالایی است و فعالیت های اداری و اقتصادی در این کشور با این زبان پیش می رود.
دکمه بازگشت به بالا