مشاوره رایگان مهاجرت به لوکزامبورگ

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

لوکزامبورگ در شمال اروپا واقع شده و عضو حوزه شینگن است. لوکزامبورگ دارای ثبات اقتصادی، امنیت اجتماعی، سطح رفاه بالا، نرخ تورم پایین، عدم فساد اداری، تسهیلات درمانی مناسب، و… است. این کشور به ثروتش مشهور است و سرمایه گذاران بین المللی فراوانی تمایل به سرمایه گذاری در لوکزامبورگ دارند. در ویزامیزا با ارائه مقالات با اطلاعات به روز و کارآمد سعی داریم شما را در امر مهاجرت راهنمایی کنیم، و همچنین با ایجاد امکان مشاوره رایگان با مشاورین خبره مهاجرت به شما در رفع ابهامات کمک خواهیم کرد.

  • مهاجرت کاری به لوکزامبورگ
    شهروندان عضو اتحادیه اروپا می توانند به لوکزامبورگ سفر کنند و تا 90 روز زمان دارند تا کار پیدا کنند یا از طریق یک پیشنهاد کاری به این کشور مهاجرت کنند. اما شهروندان خارج از اتحادیه اروپا فقط در صورتی که از سوی یک کارفرما اهل لوکزامبورگ جاب آفر دریافت کنند و برای ویزای کاری اقدام کنند تا بتوانند به این کشور سفر کرده و مشغول به کار شوند.
  • مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ
    لوکزامبورگ کشوری چند زبانه است و اگر فرزند شما از تحصیل در این کشور را از مدرسه آغاز می کند زبان های لوکزامبورگی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی را خواهد آموخت. دانشجویان بین المللی نیز می توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند. این کشور دارای دانشگاه های معتبر و سیستم آموزشی با کیفیت است، هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ پایین است اما هزینه های زندگی بسیار بالا است!
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری
    لوکزامبورگ به دلیل پایین بودن نرخ پایین مصادره اموال، تورم، مالیات و بیکاری مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی فراوانی است. شما از طریق سرمایه گذاری در یک شرکت در حال فعالیت، افتتاح شعبه جدید از یک شرکت موجود، سرمایه گذاری در صندوق های ملی کشور، و… می توانید در لوکزامبورگ سرمایه گذاری کنید، البته باید تحقیق کنید که کدام یک از این روش ها به دریافت اقامت دائم لوکزامبورگ ختم می شود، زیرا همه روش ها باعث دریافت اقامت نمی شوند.
دکمه بازگشت به بالا