مشاوره رایگان مهاجرت به لیتوانی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

لیتوانی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است. این کشور از تحصیل کرده ترین کشورهای اروپا به شمار می رود، جوانان زیادی در این کشور تحصیل کرده و سخت کوش هستند و این اثبات کننده سیستم آموزشی با کیفیت لیتوانی است. اقتصاد لیتوانی رو به رشد است، این کشور دارای کیفیت بالای زندگی، هزینه های پایین زندگی، محیط آرام، و… است. در ویزامیزا با ارائه مقالات به روز با اطلاعات کارآمد سعی داریم شما را در امر مهاجرت به ساده ترین روش ممکن راهنمایی کنیم، در صورت وجود ابهامات و سوالات بیشتر نیز می توانید از موقعیت مشاوره رایگان با مشاورین خبره در زمینه مهاجرت به سوالات خود پاسخ دهید.

  • مهاجرت کاری به لیتوانی
    یکی از الزامات مهاجرت کاری به لیتوانی داشتن جاب آفر از یک کارفرما اهل لیتوانی است. کارفرما اهل لیتوانی پس از 3 ماه از انتشار آگهی استخدام در لیتوانی و در صورت پیدا نشدن نیروی کار مورد نظر و سپس انتشار آگهی استخدام در اتحادیه اروپا و حاصل شدن نتیجه یکسان می تواند برای نیروی کار خارجی جاب آفر دریافت کند. از دیگر الزامات مهاجرت کاری به لیتوانی دریافت اجازه کار در لیتوانی است.
  • مهاجرت به لیتوانی از طریق تحصیل
    لیتوانی دارای سیستم آموزشی استاندارد و دانشگاه های معتبر است. برای مهاجرت تحصیلی به لیتوانی و شروع فرآیند دریافت ویزای تحصیلی باید در ابتدا از یکی از دانشگاه های لیتوانی پذیرش دریافت کرد. با توجه به پیشرفته و مدرن بودن دانشگاه های لیتوانی مهاجرت تحصیلی به این کشور زیاد شناخته شده نیست!
  • مهاجرت به لیتوانی از طریق سرمایه گذاری
    برای مهاجرت به لیتوانی از طریق سرمایه گذاری می توان از روش های متعددی همچون خرید ملک با سرمایه اولیه 15000 یورو، ثبت شرکت با سرمایه اولیه 28000 یورو، خرید اوراق قرضه، و… اقدام کرد. سرمایه گذاری یکی از آسان ترین و سریع ترین روش های مهاجرت به لیتوانی می باشد.
دکمه بازگشت به بالا