مشاوره رایگان مهاجرت به مالتا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مالتا کشوری است تشکیل شده از چند جزیره که دور تا دور آن را آب احاطه کرده است. امروزه این کشور عضو سازمان های جهانی مختلفی مانند حوزه شینگن، منطقه یورو، صندوق بین المللی پول، و… می باشد. اسلوونی دارای اقتصاد پر رونق، سیستم حمل و نقل مناسب، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، نرخ بیکاری پایین، خدمات اجتماعی با کیفیت، خدمات بهداشتی مناسب، و… است. در ویزامیزا با انتشار مقالات با اطلاعات به روز و کارآمد می توانید یک مقصد مناسب برای مهاجرت مد نظرتان پیدا کنید یا مقاصدی که در نظر دارید را بیشتر بررسی کنید. شما می توانید در صورت وجود هر سوال یا ابهامی آن را طی یک مشاوره رایگان با مشاورین خبره در امر مهاجرت در میان بگذارید.

  • مهاجرت کاری به مالتا
    برای مهاجرت کاری به مالتا نیاز به دریافت جاب آفر از سوی کارفرما اهل مالتا دارید. کارفرما برای صدور جاب آفر برای شما باید ابتدا آگهی موقعیت شغل خالی مورد نظر را در مالتا منتشر کند و در صورت پیدا نشدن نیروی کار مناسب از مردم کشور مالتا همین روند را در اتحادیه اروپا تکرار می کند و در صورت ایجاد نتیجه یکسان می تواند برای شما جاب آفر صادر کند. برای شروع کار در مالتا باید ویزای بلند مدت D که 3 ماه اعتبار دارد دریافت کنید.
  • مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری
    با توجه به موقعیت خوب اقتصادی حاکم در مالتا، بسیاری از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این کشور جذب شده اند. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در مالتا وجود دارد مانند خرید ملک با سرمایه اولیه 100,00 یورو، سپرده گذاری در صندوق توسعه ملی با سرمایه اولیه 600,000 الی 750,000 یورو و یا کمک به سازمان های خصوصی به مبلغ 10,000 (بدون استرداد).
  • مهاجرت تحصیلی به مالتا
    برای تحصیل در دانشگاه های مالتا نیاز به مدرک آیلتس با نمره 5.5 الی 6 و مدارک مقاطع پیشین است. دانشگاه های مالتا سطح آموزشی بالایی دارند و در سطح جهان اعتبار دارند. شما برای تحصیل در دانشگاه های دولتی باید در آزمون ورودی آنها شرکت کنید که شامل دو بخش عمومی و تخصصی است. شما می توانید 15 ساعت در هفته کار کنید تا بخشی از هزینه های خود را تامین کنید.
دکمه بازگشت به بالا