مهاجرتمهاجرت به آمریکامهاجرت به کانادانکات کاربردی برای مهاجرت

نحوه ارسال لوازم زندگی به آمریکا و کانادا

فهرست مطالبی که در این مقاله می‌خوانید

هوایی

این روش می تواند یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها برای بارهای کم حجم باشد.
در این روش پس از اولین ورود به کانادا یا آمریکا، در فرودگاه فرمی به نام دکلریشن را به شما می دهند تا آن را تکمیل کنید، شما تایید می کنید وسایلی که میخواهید ارسال کنید را از قبل داشته اید، سپس عکس و لیستی از آنها در این فرم ضمیمه می کنید. بار شما تا 48 ساعت به صورت رایگان در فرودگاه انبارداری می شود اما اگر بار شما زمانی بیشتر از 48 ساعت در انبار بماند بر اساس وزن و حجم آن، هزینه انبارداری برای شما محاسبه می شود.
زمان انتقال بارها از این روش حدود 5 تا 10 روز می باشد.

دریایی

ارسال بارها از روش دریایی دارای محدودیت نیست، اما با توجه به این موضوع که تنها بارهایی با وزن بیش از 200 کیلوگرم اجازه اجاره کانتینر را دارند، می توان گفت این روش خیلی به صرفه نیست! با این حال استفاده از این روش برای بارهایی با وزن کمتر از 200 کیلوگرم غیر ممکن نیست، شما می توانید به صورت اشتراکی یک کانتینر اجاره کنید و وسایلتان را همراه با وسایل شخص دیگری منتقل کنید، اما بارنامه ها به صورت جداگانه ارسال می شوند.
قبل از ورود بارها با شرکت باربری هماهنگی های لازم را انجام دهید، لیست وسایل را بنویسید و وزن آنها را ثبت کنید، سپس می توانید وسایل را با بارنامه و بیمه ارسال و منتقل کنید.
زمان انتقال بارها از این روش حدود یک و نیم ماه تا 2 ماه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا