مشاوره رایگان مهاجرت به پرتغال

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

پرتغال در قسمت جنوبی اروپا واقع شده است و عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است. این کشور به دلیل مزایای فراوان و موقعیت عالی ای که به دست آورده است به یکی از مقاصد محبوب مهاجرت، به خصوص برای ایرانیان تبدیل شده است. پرتغال یکی از کشورهای توسعه یافته حوزه شینگن، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، میزان جرم پایین، سیستم آموزشی با کیفیت، تسلط افراد بومی به زبان انگلیسی، و… است. در ویزامیزا با انتشار مقالات به روز سعی داریم اطلاعاتی کارآمد در اختیار شما قرار دهیم و با ایجاد بستری برای مشاوره رایگان با مشاورین خبره در زمینه مهاجران به سوالات شما پاسخ دهیم.

  • مهاجرت به پرتغال از طریق تمکن مالی
    یکی از بهترین روش های مهاجرت به پرتغال از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی است. شما پس از بازنشستگی با داشتن سرمایه کافی در حساب خود می توانید به پرتغال مهاجرت کنید و نیازی نیست که سرمایه خود را در شرکت پرتغالی و… سرمایه گذاری کنید، کافی است که سرمایه را در حساب خود نگه دارید. در این روش شما اعضای خانواده خود را نیز همراه خود می برید و همچنین اجازه کار در پرتغال را نیز خواهید داشت.
  • مهاجرت به پرتغال از طریق ازدواج
    برای دریافت اقامت دائم و تابعیت پرتغال باید با یک تبعه پرتغالی ازدواج کنید، در صورت تداوم ازدواج طی 3 سال می توانید اقامت دائم پرتغال و طی 5 سال می توانید تابعیت پرتغال را دریافت کنید. در پرتغال محدودیت جنسیتی برای ازدواج وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که اگر خارج از پرتغال ازدواج خود را ثبت کرده اید پس از ورود به این کشور باید مجددا ازدواج خود را در داخل پرتغال به ثبت برسانید.
  • مهاجرت تحصیلی به پرتغال
    پرتغال دارای سیستم آموزشی با کیفیت و دانشگاه های معتبر بین المللی است. بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل کیفیت خود آموزش در پرتغال و پایین تر بودن هزینه های تحصیل نسبت به سایر کشورهای شینگن تمایل زیادی به مهاجرت تحصیلی به پرتغال را دارند.
دکمه بازگشت به بالا