مهاجرتمهاجرت به اتریشمهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

معرفی دانشگاه های ارزان اتریش

University of Vienna

دانشگاه وین که از بزرگ ترین و قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است، در سال 1365 در شهر وین تاسیس شد. از مراکز تحقیقاتی برجسته است که با ارائه سیستم و برنامه های آموزشی با کیفیت و همکاری با اساتید برجسته، همچنین ایجاد محیطی چند فرهنگی و پویا باعث جذب دانشجویان بین المللی شده است.

Vienna University of Technology

دانشگاه صنعتی وین یکی از برترین دانشگاه های صنعتی و مهندسی اتریش است، که با برگزاری کارگاه ها، همایش ها و فعالیت های مختلف ارتباط نزدیکی با صنعت و شرکت های مختلف دارد. این دانشگاه با همکاری با اساتید مجرب، تجهیزات پیشرفته و ارائه های برنامه های تحصیلی در رشته های مختلف مانند مهندسی مکانیک، مهندسی ساخت و ساز، مهندسی برق، و… در تولید دانش و انجام تحقیقات پیشرو در زمینه های مختلف نقش موثری دارد.

Graz University of Technology

دانشگاه فنی گراتس که یکی از برجسته ترین و و معتبر ترین دانشگاه های مهندسی اتریش است در سال 1811 تاسیس شد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی مختلف در رشته های مهندسی کامپیوتر، علوم محاسباتی، مهندسی شیمی، و… با همکاری با اساتید برجسته، تجهیزات پیشرفته و همکاری با بخش های تحقیق و توسعه به تولید دانش در زمینه های مختلف می پردازد. همچنین موقعیت جغرافیایی خوب دانشگاه فنی گراتس و ارتباط نزدیک با صنعت و شرکت های محلی باعث ایجاد موقعیت های شغلی خوب برای فارغ التحصیلان این دانشگاه می شود.

University of Graz

این دانشگاه در سال 1585 در شهر گراتس تاسیس شد. بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در دانشگاه گراتس انجام می شود، همچنین به دلیل موقعیت خوب این دانشگاه دانشجویان می توانند از شرایط خوب شرکت در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و… شرکت کنند. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های متنوع مانند علوم اجتماعی، ریاضیات، علوم پزشکی، و… توسط اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته است.

Johannes Kepler University Linz

دانشگاه یوهانس کپلر لینتس در سال 1966 در شهر لینتس تاسیس شد. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های مختلف مانند فناوری اطلاعات، علوم کاربردی، علوم انسانی، و… می باشد. دانشگاه یوهانس کپلر لینتس با بهره مندی از اساتید برجسته و موقعیت مکانی زیبا برای دانشجویان به آنها فرصت تحصیلی در محیطی زیبا و پویا را داده است.

University of Innsbruck

این دانشگاه در سال 1669 در شهر اینسبروک تاسیس شد. دانشگاه اینسبروک ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های مختلف مانند علوم طبیعی، کامپیوتر، مهندسی، و… می باشد. همچنین با وجود اساتید برجسته و همکاری با موسسات بین المللی مختلف و موقعیت مناسب فرصت های فعالیتی مطلوبی برای دانشجویان به وجود می آورد.

Medical University of Vienna

دانشگاه پزشکی وین ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در زمینه های دندانپزشکی، پزشکی، علوم پزشکی، و… با اساتید برجسته و تجهیزات پیشرفته می باشد. این دانشگاه که یکی از برترین و معتبر ترین دانشگاه های پزشکی در جهان است علاوه بر دانشگاه یک مرکز برجسته در خدمات بهداشتی و درمانی است و به بیماران در سراسر جهان خدمات پزشکی ارائه می دهد، همچنین به دلیل همکاری های بین المللی خود از مقاصد محبوب برای دانشجویان خارجی است.

Montanuniversität Leoben

این دانشگاه یک مرکز تحقیقاتی برجسته در زمینه صنایع معدنی، فلزات و مواد می باشد و ارائه دهنده برنامه های تحصیلی توسط اساتید برجسته در همین زمینه ها می باشد. با توجه به تخصص خاص این دانشگاه و ارتباط نزدیک آن با صنعت، فارغ التحصیلان آن فرصت های خوبی برای شروع به کار خواهند داشت.

University of Salzburg

دانشگاه سالزبورگ از دیگر دانشگاه های برجسته اتریش است که ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های متنوع مانند هنر، علوم اجتماعی، ریاضیات، و… توسط اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته بوده، همچنین یکی از مراکز فرهنگی مهم است و بسیاری از فعالیت های هنری و فرهنگی در آن صورت میگیرد.

University of Natural Resources and Life Sciences, Vienna

این دانشگاه یکی از مراکز تحقیقاتی مهم در زمینه کشاورزی پایدار، محیط زیست و مدیریت منابع طبیعی شناخته می شود و برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف در حوزه همین تخصص ها ارائه می دهد. با بهره بری از اساتید مجرب، تجهیزات پیشرفته و تحقیقات پیشرو به آموزش در زمینه منابع طبیعی و علوم زندگی می پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا