مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

در ویزا میزا تلاش میکنیم در انتخاب بهترین مسیر مهاجرت به کانادا در حوزه تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و… به شما عزیزان کمک کنیم، با جمع آوری اطلاعات بروز و کارآمد، و ارائه مقالات با موضوعاتی مختلف در خصوص مهاجرت به کانادا و همچنین ایجاد یک ارتباط اثربخش بین شما و مشاورین خبره در حوزه مهاجرت به کانادا.

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم مهاجرت به کانادا دارای روش های متعددی می باشد که برخی از آنها را بیان میکنیم:

  • اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا
    به فرآیند خرید یک کسب و کار موجود در کانادا گفته می شود، که شامل بررسی دقیق، مذاکره در مورد شرایط خرید، دریافت منابع مالی و رعایت مقررات و الزامات مالیاتی است. اگر از توانایی مالی کافی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برخوردار هستید، روش خرید بیزینس یکی از بهترین روش ها از زیر مجموعه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. خرید بیزینس خود به دو دسته تقسیم میشود: خرید کل بیزینس یا خرید بیش از 51% از سهام آن.
  • مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسر فامیلی
    اسپانسر فامیلی یا اسپانسرشیپ در برنامه مهاجرتی است که فرد دارای اقامت دائم کانادا یا شهروندی کانادا می تواند از آن برای مهاجرت خانواده خود به کانادا استفاده کند. این روش در حال حاضر یکی از بهترین روش های مهاجرت برای افرادی است که اقوام آنها در کانادا زندگی می کنند و شرایط اسپانسرینگ را دارند، و همچنین یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت دائم کانادا است.
  • مهاجرت به کانادا با اسکیل ورکر
    یا نیروی کار ماهر که دارای مهارت، تجربه کاری و شرایط لازم و قابل توجه برای کمک به بازار کانادا است. برنامه اسکیل ورکر کانادا یک سیستم امتیاز بندی می باشد که متقاضی با توجه با شرایطی مانند سن، تحصیلات، سطح زبان (انگلیسی و فرانسوی) و تجربه کاری امتیاز کسب می کند، اگر به امتیاز را کسب کند می تواند اقامت کانادا را به دست آورد.
  • مهاجرت به کانادا با روش IMP
    مخفف عبارت International Mobility Program به معنا برنامه انتقال بین المللی است. ویزای IMP کانادا یکی از روش های مهاجرت کاری به این کشور است که اگر بتوانید ثابت کنید مهاجرت و کار کردن شما در کانادا دارای  منفعت عمده اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای این کشور و مردمانش است، می توانید بدون دریافت LMIA و گذراندن مراحل طولانی و طاقت فرسا، ساده و سریع ورک پرمیت بگیرید و به کانادا مهاجرت کنید.
  • مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی
    ویزای خود اشتغال کانادا را می توان نوعی ویزای کار کانادا به حساب آورد. این ویزا این امکان را به متقاضیان می دهد که در کانادا بدون نیاز به کارفرما مشغول به کار شوند. برنامه خود اشتغالی در کانادا به افرادی تعلق میگیرد که سابقه ای مرتبط با فعالیت های فرهنگی، ورزشی و هنری داشته باشند. متقاضیان با ارائه مستندات و مدارک مرتبط با سابقه ورزشی، فرهنگی یا هنری خود می توانند اقدامات لازم را برای مهاجرت به کانادا انجام دهند.
دکمه بازگشت به بالا