مهاجرتمهاجرت به ایتالیامهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

معرفی بهترین دانشگاه های ایتالیا

Università Cattolica del Sacro Cuore

این دانشگاه در سال 1921 در شهر میلان تاسیس شد. دانشگاه ساکرو کوره از معروف ترین و بزرگ ترین دانشگاه های خصوصی ایتالیا است، این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع در حوزه های اقتصاد، روانشناسی، مدیریت، علوم انسانی، و… می باشد و تمرکز زیادی بر روی آموزش و پژوهش در رشته های مختلف و ایجاد محیطی فرهنگی و بین المللی دارد.

The University of Padua

دانشگاه پادوا در سال 1222 در شهر پادوا تاسیس شد که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. این دانشگاه از دوره رنسانس تاثیرات قابل توجهی بر روی پیشرفت فرهنگ و علم داشته و توانسته محققان و دانشمندان زیادی را در انواع زمینه های علمی و انسانی پرورش دهد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی مختلفی در زمینه های حقوق، پزشکی، مهندسی، و… ارائه می دهد.

Scuola Normale Superiore Di Pisa

این دانشگاه که با دیدگاه تربیت دانشمندان و محققان در سال 1810 در شهر پیزا تاسیس شد، از معتبر ترین و معروف ترین دانشگاه های ایتالیا است. دانشگاه نرماله سوپریوره دارای معیارهای سختگیرانه ای برای ورود دانشجویان به این دانشگاه و شرکت در برنامه های تحصیلی آن در سطوح مختلف و حوزه های متنوع ادبیات، فلسفه، و… دارد.

Politecnico di Milano

این دانشگاه که در شهر میلان قرار دارد، از ابتدا از معتبر ترین دانشگاه های ایتالیا در حوزه مهندسی بود. دانشگاه پلی تکنیک میلان دارای ارتباطات گسترده ای با محققان و صنعت دارد که موجب پیشرفت عملی و فناورانه آنها و در نتیجه کسب تجربه و موقعیت بهتر برای دانشجویانش است. این دانشگاه برنامه های تحصیلی مختلف در زمینه مهندسی کامپیوتر، برق، معماری و… در سطوح متنوع ارائه می دهد.

Lorenzo de Medici International Institute

دانشگاه لورنزو دی مدیچی در شهر فلورانس تاسیس شد. این دانشگاه همواره محیطی پویا و غنی را برای دانشجویان خود جهت ارتباط با محیط و صنعت و در نتیجه کسب تجربه و پیشرفت آماده کرده است. دانشگاه لورنزو دی مدیچی برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف در رشته های روابط بین المللی، مد، معماری، و… ارائه می دهد.

Università di Bologna

این دانشگاه در سال 1088 در شهر بولونیا تاسیس شد، که یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین دانشگاه های ایتالیا و دانشگاه های پیشگام اروپا است، این دانشگاه تاثیر فراوانی بر پیشرفت و توسعه علم و فرهنگ داشته است. این دانشگاه دارای 11 دانشکده است و فعالیت های آموزشی خود را در زمینه های مهندسی، علوم اجتماعی، فناوری، و… در سطوح مختلف ارائه می دهد، همچنین با همکاری گسترده خود با صنعت و جوامع بیرونی همواره در حال پیشرفت و بروز ماندن است که این موضوع موجب به جذب دانشجویان از سراسر جهان به دانشگاه بولونیا شده است.

University of Torino

تاسیس دانشگاه تورین در شهر تورین به قرن 15 میلادی بر می گردد و به عنوان یکی از دانشگاه های برجسته در ایتالیا و جهان شناخته می شود. این دانشگاه دارای روابط گسترده با صنعت و محیط بیرونی است و به دلیل داشتن محیط آموزشی و تحقیقاتی متمایز باعث جذب فراوان دانشجویان ایتالیایی و بین المللی شده است. دانشگاه تورین ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح متنوع و در حوزه های علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم طبیعی، و… می باشد.

Milano Fashion Institute

این دانشگاه از دو دانشگاه معتبر ایتالیا، دانشگاه Politecnico di Milano و دانشگاه Bocconi، بنیان گذاری شده است و در صنعت مد و فشن فعالیت دارد. دانشگاه مد میلانو دارای محیط آموزشی پویا و ارتباط نزدیک با صنعت مد است، که به دانشجویان خود فرصت می دهد در کارگاه ها، کنفرانس ها و پروژه های مشترک با برند های معروف صنعت بهره مند شوند. این دانشگاه برنامه های آموزشی مختلف در سطوح متنوع ارائه می دهد.

Ca’ Foscari

دانشگاه کا فوسکاری از دانشگاه های پیشرو در زمینه های تحقیقاتی و مطالعاتی و حوزه های مرتبط به شهر و معماری است که در شهر ونیز قرار دارد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و زمینه های متنوعی همچون علوم زیستی، فناوری، علوم اجتماعی، و… ارائه می کند.

European School of Economics

این دانشگاه در سال 1944 تاسیس شد و دارای شعب در شهر های رم، لندن، بارسلونا، مادرید، و… می باشد. عمده برنامه های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه اقتصاد اروپا در حوزه مدیریت، کسب و کار و اقتصاد است و در زمینه های دیگری همچون هتلداری، بازاریابی، مالیات و… نیز فعالیت دارد. همچنین به دلیل ارتباطات گسترده این دانشگاه با صنعت و بین المللی موجب ایجاد موقعیت مطلوب برای آینده شغلی و کسب تجربه دانشجویانش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا