مشاوره رایگان مهاجرت به برزیل

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

برزیل از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشورهای آمریکای جنوبی است. این کشور دارای آب و هوای معتدل، اقتصاد پویا، فرهنگ غنی، هزینه های پایین زندگی، زیبایی های طبیعی، حمل و نقل عمومی باکیفیت، غذاهای خوش طعم، بازار کار گسترده، هزینه های بهداشت و درمان پایین، و… است. در ویزامیزا با ارائه مقالات به روز و اطلاعات کارآمد در امر مهاجرت سعی داریم به شما در داشتن بهترین انتخاب کمک کنیم، و همچنین با استفاده از موقعیت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت با مهاجرین خبره سوالات خود را بیان کنید.

  • مهاجرت کاری به برزیل
    نیروی کار خارجی برای ورود به برزیل و شروع کار نیاز به داشتن ویزای کار برزیل دارند. برای شروع مراحل دریافت ویزای کار باید از سوی یک کارفرما برزیلی جاب آفر دریافت کرده باشید، سپس با سایر مدارک خواسته شده توسط دولت برزیل می توانید اقدام به دریافت ویزای کار برزیل کنید. یکی از نکاتی که می توانید باعث شود نیروی کار خارجی راحت تر در برزیل کار پیدا کند تسلط بر زبان پرتغالی است، البته این موقعیت نیز وجود دارد که پس از سفر به برزیل در آموزشگاه های موجود در این کشور این زبان را فرا گرفت.
  • مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند
    کشور برزیل در مورد تولد کودک از والدین خارجی در این کشور، از قانون خاک پیروی می کند! در قانون خاک فرزندی که در کشور تابع این قانون متولد شود می تواند باعث دریافت اقامت برای والدینش نیز بشود. والدین باید 180 روز پیش از تولد فرزند خود از طریق ویزای تحصیلی، توریستی، و… وارد خاک برزیل شده باشند و پس از تولد فرزند برای خود و نوزادشان اقامت برزیل را دریافت کنند.
  • مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری
    برزیل دارای اقتصاد پویا، نرخ مصادره اموال پایین و نرخ تورم پایین است که موجب جلب توجه سرمایه گذاران خارجی شده است. از طریق خرید ملک با سرمایه اولیه 200,000 دلار، ثبت شرکت با سرمایه اولیه حدود 60,000 دلار و استخدام چند نیروی کار برزیلی، کارآفرینی، و… به برزیل مهاجرت کنید و پس از چند سال اقامت برزیل را نیز دریافت کنید.
دکمه بازگشت به بالا