مشاوره رایگان مهاجرت به کرواسی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کرواسی در منطقه جنوب شرقی اروپا واقع شده است. این کشور دارای رشد اقتصادی پر سرعت، آب و هوای مناسب، تاریخ و فرهنگ غنی، سیستم تامین اجتماعی قدرتمند، فضای کسب و کار مناسب، سیستم درمانی جهانی، امنیت سیاسی و اجتماعی، دانشگاه های خصوصی و دولتی معتبر، سیاست حمایتی از سرمایه گذاران خارجی، و… می باشد. در سایت ویزامیزا سعی داریم با ارائه مقالات به روز با مطالب کارآمد مسیر مهاجرت را برای شما روشن تر سازیم، همچنین بستری برای مشاوره رایگان با مشاورین خبره در امر مهاجرت ایجاد کرده ایم که بتوانید ابهامات خود را بر طرف کنید.

  • مهاجرت به کرواسی از طریق سرمایه گذاری
    مهاجرت به کرواسی از طریق سرمایه گذاری از آسان ترین و سریع ترین راه های مهاجرت و کسب اقامت کرواسی است. خرید ملک باعث دریافت اقامت این کشور نمی شود. اما اگر شرکتی در کرواسی به ثبت برسانید و این کشور تا 2 سال کار کند و دارای درآمد سازی خوبی باشد و باعث ایجاد شغل برای نیروی کار کرواسی نیز شده باشد باعث می شود که شما بتوانید افامت دائم کرواسی را به دست آورید.
  • مهاجرت تحصیلی به کرواسی
    کرواسی از سیستم آموزشی خوب و با کیفیتی برخوردار است و دولت این کشور به آموزش و تحصیل توجه زیادی دارد. هزینه های مهاجرت تحصیلی به کرواسی کمتر از مهاجرت سرمایه گذاری است. کرواسی از جمله کشورهایی است که از سیستم بولونیا پیروی می کند. برای سفر به کرواسی و شروع تحصیل در این کشور نیاز به ویزای تحصیلی دارید و برای کسب ویزای تحصیلی باید توانسته باشید از یکی از دانشگاه های کرواسی پذیرش دریافت کرده باشید.
  • مهاجرت کاری به کرواسی
    مهاجرت کاری به فرآیند آسانی نیست. برای پیدا کردن کار نیاز به داشتن رزومه قوی و سابقه کار در حوزه مورد نظر را دارید. همچنین کاریابی را می توانید از طریق سایت های آنلاین انجام دهید و با بررسی آگهی ها بهترین شغل را انتخاب کنید.
دکمه بازگشت به بالا