مشاوره رایگان مهاجرت به اسپانیا

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اسپانیا از کشورهای گرم اروپا می باشد. این کشور عضو حوزه شینگن است و دارای امنیت بالا، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، استانداردهای زندگی مناسب، برنامه های برنامه سرمایه گذاری مناسب، آب و هوای مدیترانه ای، سیستم حمل و نقل مناسب، مردم خونگرم و مهاجر پذیر، خدمات درمان رایگان، پروسه اعطا ویزای آسان، و… است. کشورهایی که عضو حوزه شینگن هستند بدون نیاز به ویزا می توانند به این کشور سفر کنند اما سایر مردم باید حتما ویزا دریافت کنند. در ویزامیزا با ارائه مقالات به روز با اطلاعات کارآمد برای داشتن مهاجرتی مطعمن تر به شما کمک می کند. ما با آماده سازی موقعیتی برای داشتن مشاوره رایگان با مشاورین باتجربه در زمینه مهاجرت به شما در پاسخ به سوالاتتان کمک می کنیم.

  • مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی
    در این نوع مهاجرت نیازی به سرمایه گذاری نیست و به شما اجازه کار کردن در اسپانیا داده نمی شود، زیرا از مهم ترین معیارهای این مهاجرت این است که شما در اسپانیا کار نکنید تا موقعیت های شغلی خالی برای مردم این کشور باقی بماند. در صورت داشتن تمکن مالی حدود 27000 الی 30,000 یورو می توانید می توانید به اسپانیا مهاجرت کنید. برای تامین هزینه های زندگی خود می توانید از روش های دیگری مانند دریافت سود از یک سرمایه گذاری خارج از اسپانیا، اجاره ملک خارج از اسپانیا، و… نیز اقدام کنید.
  • مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج
    با ازدواج با یک شهروندی اسپانیایی می توانید تابعیت اسپانیا را دریافت کنید. در صورتی که در 1 سال اول ازدواج اثبات شود که ازدواج شما صوری نیست می توانید درخواست اقامت و بعد از آن درخواست تابعیت اسپانیا را بدهید. همسر تابعه اسپانیا باید اثبات کند یک ملک برای سکونت و درآمد کافی برای تامین هزینه خانواده خود را دارد. اگر اثبات شود ازدواج شما صوری بوده است مجازات و جریمه خواهید شد.
  • مهاجرت تحصیلی به اسپانیا
    دانشگاه های اسپانیا دارای اعتبار جهانی هستند و هزینه های بسیار پایینی دارند و حتی در برخی از رشته ها رایگان می باشند. شما می توانید در دو زبان انگلیسی و اسپانیایی تحصیل کنید و در صورت نداشتن مدرک زبان در دوره های آموزش زبان اسپانیا شرکت کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. شما اجازه 20 ساعت کار در هفته برای تامین بخشی از هزینه های زندگی خود را دارید. پس از اتمام تحصیل نیز 12 ماه وقت دارید تا یک شغل مناسب پیدا کرده و در اسپانیا مشغول به کار شوید.
دکمه بازگشت به بالا