مشاوره رایگان مهاجرت به هند

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

هند در جنوب آسیا واقع شده است و به عنوان دومین کشور پر جمعیت جهان شناخته می شود. این کشور در حوزه اقتصاد رتبه چهار و از لحاظ جمعیت رتبه هفت را دارد. هند آب و هوای گرم دارد و یکی از دلایل شهرت و شناخته شده بودن این کشور عرصه سینمای این کشور یعنی صنعت بالیوود است. این کشور با توجه به تمام تغییراتی که طی سالهای اخیر داشته اما همچنان بر سنت های قدیمی خود پایبند بوده و آداب و رسوم پیشین خود را به همان شکلی که بوده دنبال می کنند. در حال حاضر هند در یکی از اقتصاد های قدرتمند را دارد و باعث جلب توجه سرمایه گذاران خارجی شده است. در ویزامیزا سعی داریم با مقالاتی که منتشر می کنیم شما را بیشتر با کشوری که برای مهاجرت انتخاب کرده اید آشنا کنیم و برای رفع سوالات تخصصی تر شما بخشی با عنوان مشاوره رایگان مهاجرت را ایجاد کردیم تا به شما در امر مهاجرت بیشتر کمک کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی به هند
    دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند اکثرا هند را نیز جزو مقاصد خود در نظر میگیرند زیرا دانشگاه های هند معتبرند، هزینه های تحصیل پایین است و سیستم آموزشی آن دارای استانداردهای بین المللی است. هند در حوزه پزشکی دارای سطح بسیار بالا و پیشرفته ای است و به همین دلیل دانشجویان پزشکی زیادی برای تحصیل به این کشور می روند. برای دریافت ویزای تحصیلی هند باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید.
  • مهاجرت به هند از طریق سرمایه گذاری
    به دلیل موقعیت اقتصادی مطلوب اخیر هند سرمایه گذاران خارجی به سمت سرمایه گذاری در این کشور رفته اند. روش های متعددی برای سرمایه گذاری در هند وجود دارد مانند ثبت شرکت که به یک بیزینس پلن خوب و 500,000 دلار سرمایه اولیه نیاز است یا خرید ملک، اما باید توجه داشت با ویزای توریستی نمی توان در هند ملک خریداری کرد.
  • مهاجرت کاری به هند
    برای مهاجرت کاری به هند به جاب آفر از سوی یک شرکت هندی نیاز دارید. کاریابی در هند آسان نیست به دلیل جمعیت زیاد شانس پیدا کردن موقعیت شغلی خالی کمتر شده است و از طرفی هند برای مشاغل روزمره و عادی ویزای کاری صادر نمی کند.
دکمه بازگشت به بالا