مهاجرتمهاجرت به آمریکامهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

معرفی برترین دانشگاه های آمریکا در رشته عکاسی

University of Washington

این دانشگاه در سال 1861 در شهر سیاتل تاسیس شد. دانشگاه واشنگتن ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متعدد در سطوح مختلف با کیفیت بالا و فرصت های تحقیقاتی فراوان برای دانشجویان از سراسر می باشد. این دانشگاه در رتبه بندی های جهانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در زمینه های متفاوتی مانند هنر، پزشکی، مهندسی، علوم اجتماعی، و… فعالیت دارد.

Syracuse University

دانشگاه سیراکیوز در سال 1870 در شهر سیراکیوز تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان یکی از موسسات پیشرو و به نام در حوزه آموزشات آنلاین و مجازی شناخته می شود، ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متعدد و در زمینه های مختلف است و یکی از دانشگاه های معتبر در زمینه آموزش کسب و کار، رسانه، هنر، علوم انسانی، و… می باشد.

Rhode Island School of Design

این دانشگاه یکی از معتبر ترین و برجسته ترین موسسات آموزشی در حوزه هنر و دیزاین در سطح جهان می باشد. دانشگاه رود آیلند در ایالت رود آیلند، شهر پروویدانس در سال 1877 تاسیس شد و تا به امروز به عنوان یکی از برترین و برجسته ترین مراکز آموزشی و تحقیقاتی در زمینه هنر و دیزاین بوده است. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در زمینه های مختلف هنری مانند طراحی گرافیک، هنرهای تجسمی، مد، عکاسی، مجسمه سازی، و… با کیفیت عالی به دانجشویان در سراسر جهان می باشد. دانشگاه رود آیلند همواره بر ارتقا خلاقیت و نوآوری تمرکز داشته و ارتباط نزدیک خود با صنعت هنر و دیزاین را حفظ کرده است.

Rochester Institute of Technology

دانشگاه فناوری راچستر در سال 1829 در شهر راچستر، نیویورک تاسیس شد، یکی از دانشگاه های برجسته و معتبر در زمینه هنر، طراحی، فناوری و علوم کاربردی است. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و رشته های متنوع مانند مهندسی برق، طراحی دیجیتال، هنرهای زیبا، فیلم و تصویرسازی، و… با کیفیت بالا می باشد. این دانشگاه دارای ارتباط نزدیک با صنایع مختلف، شرکت ها و سازمان های معتبر بستری را برای دانشجویان خود آماده می کند که بتوانند فرصت های بیشتری برای دوران کارآموزی در دوره تحصیل داشته باشند.

Temple University

این دانشگاه در سال 1884 در فیلادلفیا تاسیس شد و بزرگ ترین دانشگاه فیلادلفیا و آمریکا محسوب می شود. دانشگاه تمپل ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های هنر، علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، کسب و کار، و… در سطوح مختلف می باشد؛ همچنین مرکزی برای تحقیقات و پژوهش در زمینه های مختلف با اساتیدی مجرب است. یکی از مهم ترین ویژگی های این دانشگاه تمرکز بر آموزش کارآمد و ارتباط نزدیک با صنعت و بازار کار است که در نتیجه باعث ایجاد شدن فرصت های کاری مناسب برای دانشجویان می شود.

Parsons School of Design

این دانشگاه با قدمت 100 ساله اش از بیان گذاران جنبش طراحی مدرن شناخته می شود. دانشگاه پارسونز ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های هنری متنوع مانند طراحی داخلی، معماری، طراحی مد، گرافیک، و… می باشد. این دانشگاه رویکرد عملی دارد و موجب کسب تجربه برای دانشجویان خود می شود.

Ohio University

این دانشگاه با سابقه کاری 200 ساله در ایالت اوهایو، شهر آتن واقع شده است. دانشگاه اوهایو ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در مقاطع مختلف در رشته های متفاوت مانند علوم انسانی، فنون زیبا، مهندسی، کسب و کار، و… است، همچنین این دانشگاه برگزار کننده دوره های تحقیقاتی با اساتید مجرب می باشد.

University of Illinois Chicago

دانشگاه ایلینوی در سال 1876 در شهر شیکاگو تاسیس شد. یکی از بزرگ ترین دانشگاه های آمریکا است که ارائه دهنده برنامه های تحصیلی مختلف در رشته های کسب و کار، هنر، مهندسی، و… می باشد.

California Institute of the Arts

این دانشگاه که 1961 در شهر والنسیا، کالیفرنیا تاسیس شد از معتبر ترین موسسات آموزشی حوزه هنر و رسانه های تجسمی است. این دانشگاه برنامه های تحصیلی مختلفی در رشته های رقص، نمایشنامه نویسی، موسیقی، طراحی دیجیتال، فیلم سازی، و… ارائه می دهند. این دانشگاه با ایجاد محیطی جذاب، پویا و بستری برای ارتباط با هنرمندان باعث تقویت استعداد و توانایی های دانشجویان خود می شود.

Massachusetts College of Art & Design

دانشگاه طراحی و هنر ماساچوست در سال 1873 در شهر بوستون تاسیس شد. برنامه های تحصیلی متعددی در رشته های مجسمه سازی، عکاسی، نقاشی، مد، و… با اساتید مجرب و برجسته ارائه می دهد. این دانشگاه سعی کرده است بستری پویا و دوستانه ایجاد کند تا دانشجویان بتوانند تجربیات کافی برای ورود به عرصه هنری مورد نظرشان را کسب کنند و به هنرمندانی موفق تبدیل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا