مهاجرتنکات کاربردی برای مهاجرت

درآمد پرستاران در کشورهای اروپایی

لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ در لیست پر درآمدترین کشورهای جهان در صدر قرار دارد و دارای کیفیت زندگی بالایی می باشد. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 91,207 یورو در سال است.

دانمارک

دانمارک از نظر سطح بالای کیفیت زندگی شهرت جهانی دارد، این کشور دارای تعادل خوبی در کار و زندگی است و شرایط مطلوبی برای پرستاران فراهم آورده است. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 85,976 یورو در سال است.

نروژ

در کشور نروژ به دلیل کمبود پرستار به پرستاران درآمد بالایی تعلق میگیرد. درآمد پرستاران در این کشور حدود 67,701 یورو در سال است.

هلند

موقعیت راهبردی هلند موجب ایجاد فشار بر روی نظام بهداشتی این کشور شده است. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 67,288 یورو در سال است.

بلژیک

کشور بلژیک دارای کیفیت بالایی در نظام بهداشتی می باشد و پزشکان و پرستاران از موقعیت خوبی برخوردار هستند. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 66,250 یورو در سال است.

آلمان

آلمان یکی از بهترین کشورها از نظر درآمد بالا و تعادل بین کار و زندگی است. پرستاران از ساعت کاری شناور، هزینه تعطیلات و درآمد بالا برخوردار هستند. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 64,211 یورو در سال می باشد.

فنلاند

فنلاند با مشکل پیر شدن جمعیت مواجه شده است، پرستاران این کشور در حال بازنشستگی هستند و میزان پرستاران رو به کاهش است از این رو به دنبال استخدام نیروی جدید می باشد. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 64,111 یورو در سال می باشد.

ایرلند

درآمد پرستاران در ایرلند بالا می باشد، دلیل آن نیز سرمایه گذاری دولت در بخش بهداشت، اهداف در جهت بهبود کیفیت نگهداری از بیماران و عملکرد قابل قبول اتحادیه کارگری است. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 58,566 یورو در سال است.

انگلستان

دانشجویان پرستاری در انگلستان دارای انتخاب های فراوانی برای فارغ التحصیلی هستند مانند رشته های پرستاری کودک، مراقبت از سلامت روان، و…. میزان درآمد پرستاران در این کشور حدود 58,222 یورو در سال می باشد و مقصد بسیاری از پرستاران از سراسر جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا